הפוסט שעורר מהומה: העיתונאי רזי ברקאי יצא הבוקר (שני) להגנתו של הקולגה קובי מידן, בתוכניתו בגלי צה"ל ופנה לאביגדור ליברמן: "אדוני שר הביטחון, אנא תרגיע". השדרן התייחס לתקרית האחרונה במהלכה מידן ספג ביקורת קשה על פוסט בו הוא כתב כי הוא מתבייש להיות ישראלי בעקבות האירועים ברצועת עזה, "קובי מידן, עמיתנו, כתב בפייסבוק שהוא מתבייש. הוא לא ניצל את המיקרופון של גל"צ כדי להשתלח, לא תקף את החיילים, הוא דיבר מנהמת לב כאזרח מודאג, לא כשדרן".



"שר הביטחון כבר יודע, 'אין לו מקום בגלי צה"ל'", הוסיף ברקאי. "זה אותו ליברמן שגם ירה אתמול את המשפט הבא: 'מרצ מייצגת את האינטרסים של הפלסטינים. היא כבר לא שייכת למדינת ישראל'. ומה זה אם לא שידור חוזר של האמירה ההיא של נתניהו בפני הרב כדורי, שהוא כבר הספיק להתנצל עליה, 'השמאל שכחו מה זה להיות יהודים'".



רזי ברקאי.  פלאש 90
רזי ברקאי. פלאש 90



כזכור, בצל העימותים בין כוחות הביטחון למפגינים פלסטינים סמוך לגבול רצועת עזה, הותקף במהלך שבת מידן על ידי גולשים ברשת בעקבות פוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו, בו נכתב: "היום אני מתבייש להיות ישראלי".



שר הביטחון אביגדור ליברמן תקף אתמול בחריפות את מידן. "אני מתבייש שיש לנו שדרן מן הסוג הזה בתחנה הצבאית", אמר ליברמן לאלון בן דוד וליואב לימור בראיון ב-103FM. "אם הוא מתבייש, אז כדאי שלבד יסיק את המסקנות ויעזוב את התחנה. אני חושב שזו בושה שזה שדרן בתחנה הצבאית, אבל גם זה חלק מהמציאות שלנו. אני מקווה שמפקד התחנה יעשה מה שמוטל עליו".





בתוך כך, על פי דיווח שפורסם אתמול בחברת החדשות, מפקד גל"צ שמעון אלקבץ צפוי להפסיק את העסקתו של השדרן קובי מידן בתחנה, בעקבות הפוסט אותו כתב בעקבות אירועי סוף השבוע בגבול רצועת עזה.