"וונדר וומן" מקבלת כבוד לא צפוי מאחד השחקנים המוערכים והגדולים של הקולנוע: השחקן הוותיק אל פצ'ינו, הוא כך מסתבר, מעריץ של גל גדות. בראיון לפודקאסט שערכו לאונרד וג'סי מלטין עם זוכה האוסקר בן ה-78, הוא דיבר על השחקנית הישראלית שכבשה את הוליווד וציין כי לדעתו "יש לה את זה".



כשנשאל איזה שחקנים הוא מעריך השיב כוכב הסרט הקלאסי "פני צלקת": "יש לא מעט אנשים. יש כמובן את המובנים מאליהם - לאונרדו דיקפריו וג'יימס פרנקו, וגם הבחור החדש, טימותי שאלאמה, הוא שחקן מדהים. אלוהים, הוא עוד יעשה דברים טובים. וגם הבנות. אני לא מאמין כמה הן טובות", הוסיף השחקן. "אתה רואה את הבחורה הזו ב'וונדר וומן', יש לה את זה!".





"לפעמים אני פשוט יושב בבית, ואני רואה איזה סרט, ופתאום 'וונדר וומן' מופיעה באמצע", התייחס פצ'ינו אל הסרטים בסדרת "ליגת הצדק" ו"באטמן נגד סופרמן" בהן מבצעת השחקנים הופעות לאורך הסרט, "אני מסתכל עליה, רק כדי לראות מה היא עושה. היא משהו, יש לה את זה".



בינתיים, גל גדות ממשיכה לתחזק את הרשתות החברתיות ואת הדמות שלה בתור וונדר וומן, והעלתה לפני שבועיים תמונה מתוך הסרט "וונדר וומן 1984" שמתרחש באייטיז, בה היא עומדת מספר מול מסכי טלוויזיה, שמשדרים תמונות אייקוניות משנות השמונים, בהן תמונתה של כריסטי ברינקלי מהסרט "חופשה" ופריים מאופרת הסבון המצליחה "דאלאס".



 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on



הסרט יתרחש על אדמת ארה"ב, בניגוד לסרט הקודם שעלילתו עברה בין אי האמזונות "תמיסקירה", לאזורי מלחמות שונים אירופה. התקופה בה יעסוק "וונדר וומן 2" היא כאמור שנות ה-80 - תקופת המלחמה הקרה בין ארה"ב לברית המועצות.