השחקן יהודה לוי שהיה מעורב אמש בתקרית לא נעימה לאחר שבעת שנסע עם קורקינט סמוך לתיאטרון הבימה בתל אביב, התנגש באישה מבוגרת שהלכה על המדרכה, התראיין היום (שני) ל"תוכנית הכלכלית" בערוץ 2 והגיב לתקרית: "הכל בסדר, האישה בסדר, זה רק שטף דם. התנצלתי מספר פעמים. צריך להיות זהירים עם הכלים האלה".



לוי המשיך וסיפר כי האישה זיהתה במהלך השיחה כי מי שהתנגש בה הוא לא אחר מאשר השחקן המפורסם וציין כי השניים התיידדו. "התקשרתי אליה מספר פעמים, התיידדנו, אפילו הרווחתי מורה לאנגלית, כי היא מורה לאנגלית".



לוי הוסיף ואמר כי לאחר התקרית כאמור ואחרי שלפני כשנה נפגעה רעייתו, הדוגמנית שלומית מלכה, בתאונה בעת שרכבה על קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד הסמוכות, יש סיכוי שלא יחזור לנסוע על הכלי. כשנשאל האם הקורקינט מסוכן לסביבה הודה לוי כי "זה פחות הכלי, זה יותר הנהג" והוסיף כי היה שם "שטח מת".



קודם לכן, הסוכנת של לוי, זוהר יעקובסון, אמרה כי מדובר ב"ביש מזל, התנגשות קלה במתחם הבימה על המדרכה, האישה קיבלה טיפול לפציעה קלה בשריר ושוחררה לביתה, וכמו תמיד עם יהודה הם אפילו הספיקו להתיידד."



יהודה לוי ושלומית מלכה. צילום: אביב חופי
יהודה לוי ושלומית מלכה. צילום: אביב חופי



כזכור, לפני כשנה רכבה מלכה בשדרות רוטשילד בקורקינט החשמלי שלה. ככל הנראה, שביל האופניים בשדרה היה רטוב ממטרות הלילה וניקיונות הבוקר של הרחוב, מה שהביא לכך שהחליקה, לפי ההערכות, עם הקורקינט. אמבולנס הגיע למקום ופינה אותה לבית החולים "איכילוב" כשהיא במצב קשה. התאונה אירעה שבוע לפני טיסתם המתוכננת של מלכה ולוי לנוואדה, שם תכננו להשתתף באירוע "ברנינג מן".



פאראמדיקית מד"א יערית אורן, שהגיעה אז למקום האירוע, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש על השדרה צעירה כבת 23 שוכבת כשהיא בהכרה מעורפלת וסובלת מחבלת ראש ופציעות בגפיים, כשבסמוך אליה ראינו קורקינט חשמלי. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל טיפול תרופתי והרדמה ופינינו אותה בדחיפות לבי"ח כשמצבה מוגדר קשה ולא יציב".