בעודם מככבים בעונתה השלישית של "היחידה", חברי הרכב ההיפ הופ-פופ "האולטראס" (אלי פרץ ודן ברטוב) חברו לנועה קירל (שבדיוק סיימה את עונתה השנייה של סדרתה "כפולה") עבור הקלטת דואט חדש: "סינדרלה".

לא, לא. לא מדובר בקאבר לשיר של להקת הבנות "סקסטה" מהסבנטיז, אלא בשיר רגאטון מקורי שיצרו פרץ וברטוב עם סאבלימינל שמביא סיפור אהבה קיצי מודרני המבוסס על האגדה של "סינדרלה" (בגילומה של קירל).



הקליפ בניחוח ספרדי לטיני (הן בלבוש, הן בתפאורה והן במוזיקה) גורם לקיץ להפוך לעוד יותר לוהט כשקולותיהם של ה"אולטראס" מתמזגים עם קולה של קירל בעודם שרים יחד את הפזמון הקליט: "סינדרלה, כך אני קורא לה, סינדרלה, איך הכל יפה לה, נו בואי...".





אמנם הקליפ עוסק בהאדרת המיתוס סביב סינדרלה, אך לא תמצאו בו נשיקה לוהטת או סיפור אהבה רומנטי, מלבד אווירה של ריקודים, אנשים יפים, משקאות ופירות טרופיים ובעיקר וייב "מרים" ושמח.



השיר מלודי ותפור היטב למידותיהן של ההרמוניות הקוליות של האולטראס וקירל, הוא אמנם אינו ממציא את הגלגל המוזיקלי מחדש (בכל זאת, הרגאטון צבר ותק בישראל), אך אפשר בקלות להיכנס לאווירה וליהנות מהביצוע המתוק, ובייחוד מהפזמון (הבולט יותר מהבתים) שברגע שנכנס לראש - לא יוצא ממנו.