תשע שנים אחרי שהקוסם המפורסם בעולם סיים את לימודיו בבית הספר הוגוורטס, ג'יי קיי רולינג חוזרת לעולם הכתיבה עם ספר חדש בסדרת הארי פוטר: "הארי פוטר והילד המקולל". זה יהיה הספר השמיני בסדרה המפורסמת והוא יהיה בחנויות בראשון לאוגוסט.



הארי פוטר יופיע בספר כעובד מותש במשרד לקסמים, נשוי לג'יני ואב לשלושה ילדים שנאבק בעברו הצף ועולה. אלבוס פוטר, בנם הצעיר של הארי וג'יני, כוכב הספר, מתחיל את לימודיו בהוגוורטס ונאלץ להתמודד עם המורשת המשפחתית וציפיות שהוא לא בהכרח מוכן או מעוניין בהן אך נקלע להרפתקאה חדשה ואפלה.



הארי פוטר והילד המקולל
הארי פוטר והילד המקולל



"הילד המקולל" מכתב כתסריט למחזמר שיעלה לבימות בווסט אנד היוקרתי, ומתוכנן לעבור עיבוד גם לסרט. זאת בנוסף לסרט נוסף בעולם של הארי פוטר שמתוכנן לצאת, "חיות הפלא והיכן אפשר למצוא אותן", אך הוא לא יהיה קשור באופן ישיר לעלילת שבעת הספרים הקודמים בסדרה.



כזכור, סדרת ספרי הארי פוטר החלה בספר "הארי פוטר ואבן החכמים", שיצא ב-1997 אחרי שנדחה על ידי 12 הוצאות ספרים, מאז הודפסו 450 מיליון עותקים של שבעת הספרים ושווי הסדרה מוערך ב-15 מיליארד דולר. לרגל הוצאת הספר השמיני, רשת סטימצקי תקיים מכירת חצות מיוחדת בסניף דיזנגוף סנטר, שייפתח במיוחד בלילה שבין שבת לראשון, וימכור את הספר יחד עם כל העולם כחלק מחגיגה עולמית.