"בן 60 לזקנה, בן 70 לשיבה", גורסת המשנה בפרקי אבות, אבל עורך דין אברהם הללי מוכיח שגם דברים טובים מגיעים עם הגיל. שבוע בלבד לפני שהוא זוכה בתואר יקיר העיר חיפה, הללי חוגג שמחה כפולה - הוצאת ספר הבכורה שלו "חוכמה ודעת". עשרות אורחים השתתפו באירוע השקת ספר הביכורים שנערך השבוע על גג ביתם של חבריו, חגי וחלי דיזיצר. את הספר ערך נכדו, אבי, יחד עם בנו יונתן, והוא מאגד בתוכו 52 מקאמות מבין אלפי המקאמות שכתב הללי לאורך העשורים האחרונים. הספר כולל גם כמה עשרות ציורים מתוך מאות הציורים שצייר מאז היה נער ועד לאחרונה.



באירוע המרשים נכחו מלבד בני משפחה, גם אורחים רבים וחבריו לעבודה. בין המברכים היו ג'ימי קיסר, אברהם מזור, ניצה מזור, הרב שמואל דיזיצר, בתו חלי ושמעון סבג מנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שאמר בין היתר: "אברהם הוא איש של נתינה. כל חייו הוא דוגמא ומופת לזולת. ההכרות שלי איתו היא רבת שנים וכל פעם מחדש אני מתפעל מאישיותו. ראיתי את הספר והייתי מעורב בהפקתו והיצירות שלו הן בכתובים והן בציוריו מרשימים ומעוררי התפעלות. לא הופתעתי מכישרונו והספר הזה היה צריך לצאת מזמן לאור, אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם לא".



בשיאו של הערב, הוענק העותק הראשון של הספר להללי, כאשר מי שהעניקו לו את הספר ממוסגר היו נכדו אבי הללי ושמעון סבג. "היה לי כבוד גדול לעבוד על הספר עם סבא שלי, זאת הייתה חוויה מרשימה ונהניתי מכל רגע", אמר הללי הנכד. כל אחד מהאורחים קיבל ספר בהקדשה אישית של המחבר והספר יופץ בקרוב במוסדות חינוך, יוענק לעשרות בתי כנסת בעיר ויימסר כתרומה ללא מעט עמותות ביניהם עמותת "יד עזר לחבר".