סופרת הילדים ומחברת 'סיר הסירים' אלונה פרנקל נפלה בלשונה כאשר התבטאה אתמול בראיון ל'וואלה' נגד מצביעי הימין. "מי מצביע בשביל הממשלות האלה שמקיימות את הכיבוש? אלה אנשים שרובם עובדים בשחור, שלא משלמים מס הכנסה". בראיון שהעניקה הבוקר (רביעי) לגל"צ היא נשאלה האם הדברים הוצאו מהקשרם וניסתה להסביר: "בראש ובראשונה דיברתי על סוחרים בשוק. חזרתי מפרספקטיבה של שבוע בחו"ל והתעצבנתי. אבל זה היה פרומיל מכל השיחה".



"נכון, אמרתי את זה ואני באמת רואה מסביב כמה אנשים שאני מכירה. לא היה שם שום דבר עדתי. בשבילי כולם שווים - כל הגזעים, כל המינים, כל הצבעים, כל מה שרוצים. אני בעצם לא מחבבת אף אחד חוץ מאלה שאני אוהבת. כבר האשימו אותי שחטפתי את ילדי תימן ועשיתי להם ניסויים רפואיים. זאת אומרת, מה לא נאמר שם (בטוקבקים) כולל קללות. קראתי 20-30, יש כבר כמה מאות. בסדר, אני חושבת שזה מצוין שיהיה לאנשים איזשהו פתח ליציאת המילים", אמרה.



"הדברים הוצאו מהקשרם או שאת עדיין חושבת שמצביעי ימין אלו אנשים שלא משלמים מיסים?", נשאלה. "הוציאו את זה מהקשר במובן הזה ששום דבר הוא חד משמעי ושחור-לבן, כמו שיש כבר ספרים על גוונים של אפור גם כן. אז אני חושבת שזה באמת כוללני ואתה יודע מה, אולי לא הייתי צריכה להגיד. לא שאני מחזירה את הדברים שלי ומתחרטת. מה יש לי להתחרט? תגיד לי, בגילי מה כבר יעשו לי? מה כבר יכולים לעשות ממני?", הוסיפה.



"צלצלו אלי אנשים וזה גם כן היה טיפשי כי לקחו ברצינות, כאילו נורא רצו לנחם אותי. רצו לנחם אותי ושאני לא אקח את זה ללב וכו' וכו'. אמרו לי שאני דווקא נחמדה. זה עולה לי ביוקר להיות נחמדה, תאמין לי - אני מתאמצת", הוסיפה.