הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן ז"ל נפטר לפני כשלושה חודשים, אך כעת חסידיו יוכלו לחזות בפועלו דרך התמונות באמצעות מזכרת מצולמת ממהלך חייו. לקראת חג פורים יוצא לאור הספר "מרן ראש הישיבה, מראות חייו של הגאון הגדול רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן זצוק"ל". 

מדובר בספר בפורמט אלבומי ובו סיפורים ואלפי תמונות ממסע חייו של הרב שטיינמן ז"ל. הספר היוצא לאור על ידי "תפארת היצירה" ממחיש ומביא את הרצון לקרוא, לראות ולהתפעל כל פעם מחדש ממראות חייו המגוונים. 

הספר כולל צילומים רבים של שוקי לרר, צלם חצרות הרבנים שבמשך עשרות שנים תיעד את הרב שטיינמן ז"ל במסעות החיזוק בארץ ובחו"ל ופתח את ארכיונו הגדול לזכות את הרבים. באלפי תמונות צבע המספרות את מסכת חייו של הרב, ניתן להיזכר באשר היה ולא עוד.

לצד התמונות המרהיבות, כולל האלבום את מסכת תולדות חייו של הרב שטיינמן ז"ל, אשר שורשיה נעוצים בעיר בריסק שבבלארוס, תחת כנפיו של הרב יצחק זאב מבריסק ז"ל, מתפרשים אל קוברין, קלצק ומונטריי, וגדלים עד לפתח תקווה, כפר סבא ובני ברק.

בנוסף, נוספו לאלבום סיפורים קצרים המתארים את חייו של הרב שטיינמן ז"ל לצד משנתו והשקפתו. כמו כן ניתן למצוא את הצוואה המרטיטה שהוקראה בעת ההלוויה על ידי נאמן ביתו הרב חיים מישקובסקי. כל ההכנסות ממכירת הספר ילכו לכולל בראשותו של המו"ל, הרב אברהם בן ישראל. את הספר ניתן להשיג בחנויות הספרים המובחרות. הפצה ראשית קולמוס.