הגננת

גננת חובבת שירה מגלה להפתעתה ילד בן 5 שהוא משורר מחונן. מאחר שאף אחד בסביבתו, כולל אביו והמטפלת, לא מכבדים את כישרונו הנדיר של הילד, היא מחליטה לטפח את כישרונו בעצמה ולשמור עליו ועל שיריו מהעולם האכזר הסובב אותם.
במאי: נדב לפיד. שחקנים: שרית לארי, ליאור רז, המוכתר, אסתר רדא, גיא אורן, יחזקאל לזרוב, דן תורן וילד הפלא אבי שניידמן. ישראל־צרפת 2014 . 119 דקות.

השכן ממול
מותחן פסיכולוגי. מורה גרושה לספרות בתיכון מקומי מוכנה לחזור לעולם הדייטים, אחרי שנפרדה מבעלה הבוגדני. תפילותיה נענות כשבחור נאה וכריזמטי בן 19 עובר לשכונה בעקבות מותם הטרגי של הוריו.
במאי: רוב כהן. שחקנים: ג'ניפר לופז, ריאן גוזמן, ג'ון קורבט. ארה"ב 2014 . 91 דקות.
צלף אמריקאי
ביוגרפיה-אקשן. צלף מוכשר נשלח לעיראק עם משימה אחת ויחידה: להגן על אחיו לנשק. יכולת הדיוק שלו מצילה את חייהם של אינספור חיילים, וכשהסיפורים על ביצועיו ואומץ לבו מתפשטים, הוא זוכה לכינוי "אגדה". במקביל מתחילות הצרות להיערם על ראשו.
בימוי: קלינט איסטווד. שחקנים: בראדלי קופר, סיינה מילר, לוק גרימס, ג'ייק מקדורמן, קורי הארדריקט. ארה"ב 2014 . 132 דקות.
שיר אחד
אנתרופולוגית מצליחה, שמנהלת קבוצת מחקר במרוקו, נקראת חזרה לביתה בניו יורק כאשר אחיה, מוזיקאי מחונן, עובר תאונת דרכים קשה שמשאירה אותו בתרדמת.
במאית: קייט ברקר־פרוילנד. שחקנים: אן הת'אווי, ג'וני פלין, מרי סטינבורגן, בן רוזנפלד. ארה"ב 2014 . 86 דקות.
צ'ארלי מורדכי
צ'ארלי מורדכי, סוכן אמנות שרמנטי ונוכל במשרה חלקית, יוצא למרוץ להשבת ציור גנוב שעשוי להכיל פרטים על חשבון בנק אבוד מלא בזהב, שהיה שייך לנאצים. במאי: דיויד קופ. שחקנים: ג'וני דפ, יואן מקגרגור, גווינת' פאלטרו, פול בטאני. ארה"ב 2015. 106 דקות. 
 


ג'וני דפ ב"צ'ארלי מורדכי". יח"צ