עם שני כוכבים הוליוודיים מוכרים - ראיין ריינולדס ואנה קנדריק (״אל תוך היער״) - ״הקולות״ הוא סרט המיינסטרים האמריקאי הראשון בבימויה של הסופרת, המאיירת, הבמאית והאקטיביסטית הצרפתייה־ איראנית מרג׳אן סטראפי. סטראפי התפרסמה בזכות סדרת הרומנים הגרפיים ״פרספוליס״, אך הפעם אין שום קשר לאיראן שלאחר המהפכה האסלאמית.



״הקולות״, שעלה אצלנו לפני שבוע וחצי, היא קומדיית אימה, ובה ג׳קי (ריינולדס) הוא בחור נחמד שעובד במפעל, אך הוא לא כל כך יציב בנפשו, מה שיכול להסביר את העובדה שהוא הופך לרוצח סדרתי בעצת החתול שלו, שנדמה לו שהוא מדבר אליו. ובעוד החתול שלו משכנע אותו לרצוח, הכלב שלו לא חושב שזה רעיון כל כך טוב. ריינולדס עצמו נוטה להסכים עם הכלב. ״אם לומר את האמת, אני לא מת על חתולים״, אמר בראיון לקראת צאת הסרט. ״הם לא ממש אוהבים אותי. רוב העבודה לא נעשתה לא עם החתול ולא עם הכלב אלא במסך מפוצל. אבל כשהרמתי פעם אחת את החתול הזה, הוא שלח משהו כמו 95 טפרים ישר לעבר הפנים והצוואר שלי. הכלב ואני הסתדרנו נהדר״.



אבל מה שמעניין יותר מיחסיו של ריינולדס עם החיות שלצדן שיחק, הוא יחסיו עם אשתו - השחקנית/דוגמנית/אופה והחברה הכי טובה בהתהוות של מרתה סטיוארט, בלייק לייבלי. ריינולדס כזכור יצא במשך חמש שנים ואף היה מאורס לזמרת הקנדית אלאניס מוריסט (על אף הקשר הקנדי, תודו שזה מוזר). אחר כך התחתן עם סקרלט ג׳והנסון, אבל גם זה לא החזיק יותר משנתיים.

ריינולדס ולייבלי הכירו לפני ארבע שנים על הסט של סרט גיבורי העל ״גרין לנטרן״, עוד לפני שהדיו על הסכם הגירושין שלו מג'והנסון יבש. כעבור שנה הם רכשו יחד בית בבדפורד, ניו יורק, שם הגברת יכולה להשתולל עם אהבתה לעיצוב פנים ולהתקדם עוד צעד אחד לעבר הפיכתה לכוהנת סגנון חיים וניהול משק בית כמו סטיוארט, וכעבור כמה חודשים הם התחתנו בחתונה מפוארת ומתוקשרת, שרבות נכתב על בופה המאפים והפטיפורים המפואר שהיה בה. ובדצמבר האחרון - אחרי הריון מתוקשר לא פחות, ותיעוד מסיבת הבייבי־שאוור האולטרה פוטוגנטית בבלוג הלייפסטייל של לייבלי, Preserve - נולדה בתם הראשונה.


מיעוט מגדרי

בדומה לאשטון קוצ׳ר, גם ראיין ריינולדס עסוק בימים אלה בפירוט נפלאות האבהות החדשה בתוכניות אירוח. אחרי החודש הראשון העיד שהוא אומנם ישן מעט, אבל מאושר כפי שלא היה מעולם. ״זה מוזר להתעורר 45 פעמים בלילה ולהיות כל הזמן במצב רוח טוב״, אמר. ״אני לא רגיל לזה״. אחת הסיבות למצב רוחו הטוב היא העובדה שנולדה לו בת. משום שגדל בבית עם שלושה אחים שהיו הורסים את הבית באופן קבוע, הוא שמח להיות המיעוט המגדרי בבית.


אני לא מת על חתולים, הכלב ואני הסתדרנו נהדר". ריינולדס ב״הקולות". צילום: באדיבות סרטי יונייטד קינג
 
גם ריינולדס טוען שהוא ואשתו לא נעזרים בשירותיהן של מטפלת או אחות־לילה. אבל בעוד קוצ׳ר עונה על שאלות לגבי השם המפתיע שהוא ומילה קוניס בחרו לבתם הבכורה - וויאט, למקרה שפספסתם - ריינולדס מסרב לגלות את שם התינוקת. ״יש לנו שם״, הרגיע ריינולדס את דיוויד לטרמן שטען שזה מעצבן שתינוקות נולדים ועוד אין להם שם. ״חשבתי לא לתת לה שם לעולם רק כדי לצאת מקורי, אבל ירדתי מזה״, צחק ריינולדס. ״יש לנו שם, אני פשוט לא רוצה לחשוף אותו בקונטקסט תקשורתי. אני אומר את השם לכל מי שאני פוגש, כך שזה ייצא החוצה״. אולי השם כבר ידוע לכל, אך נכון לכתיבת שורות אלה זהו עדיין סוד, ואפילו משחק הניחושים של לטרמן לא הניב תוצאות.
 
חוץ מעניין השם, לא הייתה לריינולדס בעיה לדבר על חייו החדשים כאבא. ״זה מדהים!״, הצהיר. ״אני לא אוהב להקיא הצהרות סנטימנטליות בטלוויזיה, אבל כשהתינוקת נולדה התאהבתי באשתי יותר ממה שהייתי מאוהב בה כל חיי, זה לא ייאמן״. עם זאת, שיהיה ברור - אהבת חייו החדשה היא בתו. ״תמיד הייתי אומר לאשתי שהייתי מוכן לחטוף כדור בשבילה. עכשיו הייתי משתמש באשתי כמגן אנושי כדי להגן על התינוקת״.