מיניונים הם יצורים צהובים מוזרים שמתפתחים מיצורים חד־תאיים ומטרתם היחידה היא לשרת נבלי־על שאפתניים במיוחד. אחרי שגרמו בטעות להכשלתם של הנבלים ששירתו, כמו ג'ינג'יס חאן, טירנוזאורוס רקס ודרקולה, מחליטים המיניונים להתבודד באנטארקטיקה. המחסור באדון שאותו יוכלו לשרת הופך אותם לחסרי מטרה בחיים, וכצפוי הם שוקעים בדיכאון.

בסרט החדש, ״המיניונים״, שעולה אצלנו החל מהערב (ויוקרן בכמה גרסאות: באנגלית בתרגום לעברית, באנגלית בתרגום לערבית, בדיבוב לעברית, בתלת־ממד ובדו־ממד), יוצאים שלושה מיניונים למסע בעולם כדי לחפש לעצמם מאסטר מרושע חדש לשרת. לשמחתם הם מוצאים את נבלית העל המרשעת בעולם - סקרלט אוברקיל (או סקרלט קטלנוביץ', כפי שהיא נקראת בגרסה העברית), שכמובן שואפת להשתלט על העולם. במקור מדבבת אותה סנדרה בולוק, שפרצה לתודעה בשנות ה־90 כשכיכבה בסרטים ״ספיד״ ו״בזמן שישנת״ וב־2010 זכתה באוסקר ובגלובוס הזהב בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר על משחקה בסרט ״הזדמנות שנייה״, שבו גילמה את האם המאמצת של שחקן הפוטבול השחור מייקל אוהר, שהגיע לביתה כנער מגודל משכונת מצוקה עם אמא מכורה לקארק, והפך בזכות אהבתה ותמיכתה לשחקן בליגת ה-NFL.
 
בולוק שמחה מאוד לדבב סרט ילדים שכן לאחרונה מיתגה את עצמה מחדש בתור אמא במשרה מלאה (חוץ מכשהיא מככבת בסרטים כמו־ בן). מרכז חייה עתה, לטענתה, הוא בנה המאומץ, לואיס. כשהיא נשאלה לאחרונה בתוכנית רדיו בריטית אם היא מאוהבת במישהו ענתה בולוק: ״כן, והוא בן 5 וחצי״. ואז הוסיפה: ״כשהוא ייסע ללמוד בקולג' תשומת הלב שלי תפנה למשהו אחר, אבל כרגע הכל סובב סביבו״. בולוק אימצה את לואיס ב־2010 ביחד עם בעלה דאז, בונה האופנועים וכוכב הריאליטי המקועקע והמפוקפק ג׳סי ג'יימס. הליך האימוץ החל בניו אורלינס ארבע שנים קודם לכן, אך הושלם בדיוק כשבולוק גילתה שג׳יימס בוגד בה. השניים התגרשו ובולוק המשיכה את האימוץ כאם חד הורית. ״כשאת חווה שברון לב את לא חושבת שזה יעבור, אבל זה עובר״, אמרה בולוק ל״דיילי מירור״. ״אני בת מזל על מה שיש לי. יש לי ילד יפהפה״. יש רק לקוות שהילד שאימצה יעריך את מה שהיא עשתה בשבילו יותר מאשר מייקל אוהר האמיתי, שיצא לאחרונה בהצהרה שבולוק והסרט ״הזדמנות שנייה״ הרסו את קריירת הפוטבול שלו.
 
יופי הוא שקט
 
חוץ מלהשתפך על אהבתה האינסופית לבנה, בולוק גם מתגאה שלילד אין מושג מה היא עושה בחיים: ״אין לו מושג מה זה אוסקר. הוא לא ראה את הפסלון והוא לא יודע מה זה. הוא לא יודע מה אני עושה. אני פשוט הולכת לעבודה״. וזאת אף על פי שלטענתה הוא מעריץ גדול של סדרת הסרטים שהולידה את ״המיניונים״. בולוק מספרת שלואיס צפה ב״גנוב על הירח״ - הסרט הראשון בסדרה - שוב ושוב. אחר כך יצא ״גנוב על המיניונים״, שגם בו הוא צפה, לטענתה, 300 פעם. ״ללואיס אין מושג שאני משתתפת בסרט הזה״, אמרה. ״הוא לא מחבר את העובדות. אם הוא יגלה הוא יהיה בשוק״. מילא זה, תחשבו איזה שוק הוא יחטוף כשהוא יגלה שאמא שלו כיכבה ב״איזו מין שוטרת 2״.
 
גם בראיון למגזין ״פיפל״, שהעניקה באפריל השנה כשנבחרה על ידו ל״אישה היפה ביותר בעולם״ -בגיל 50 - דיברה בולוק בעיקר על אמהות. ובאשר לעניין היופי, אלה שני הסנטים שלה: ״יופי אמיתי הוא שקט. במיוחד בעיר הזאת, שבה כל כך קשה לא לחשוב 'או, אני צריכה להיראות ככה'. לא, תהיי אדם טוב, תהיי אמא טובה, תכיני ארוחת צהריים טובה, תני למישהו לעקוף אותך בתור אם הוא נראה ממהר. האנשים שהכי יפים בעיני הם אלה שלא מנסים״.
 
אז אומנם האמהות מסתדרת היטב עם הדיבוב ל״מיניונים״, אבל באמת קצת חבל לא לראות את זיו פניה של האישה היפה בעולם. כרגע האופציות שלכם הם לתפוס את ״עצבניות אש״ באחד מערוצי הסרטים בטלוויזיה או לחכות לשנה הבאה, אז ייצא הסרט החדש של בולוק - דרמה קומית בשם Our Brand Is Crisis, המבוסס על הסרט התיעודי ״המותג שלנו הוא משבר״, המספר על צוות יועצים פוליטיים אמריקאים שהביאו לבחירתו של המועמד המושחת גונזלו סנצ׳ס דה לוזאדה לנשיאות הרפובליקה של בוליביה ב־2002. אותם יועצים, אגב, עזרו לאהוד ברק להיבחר ב־1999.