הדבר הכי ידוע על פול ראד זה העובדה שהוא לעולם לא מזדקן. הוא אפילו לא מתבגר. מאז ״קלולס״, שיצא באמצע שנות ה־90, ועד היום, הוא נראה בדיוק אותו הדבר.

מקסימום הוא מסתפר או מגדל זקן, אבל הוא לא מזדקן ביום. הוא חי כבר לא מעט שנים והספיק לשחק בהמון סרטים, ועכשיו, אחרי שבשנתיים האחרונות הספיק לככב לצד איימי פולר בפרודיה על סוגת הקומדיה הרומנטית הלעוסה They Came Together, לדבב בסרט האנימציה ״הנסיך הקטן״ ולעזור שוב לוויל פרל ב״חדשות בהפרעה״, הוא מפתיע בהפיכתו לגיבור־על. לא בפרודיה על סרטי גיבורי־על לקהל של סטלנים, אלא בדבר האמיתי. 
בגיל 46 (שזהו גילו הכרונולוגי האמיתי של הבחור, עד כמה שקשה להאמין) נכנס ראד לחליפת נמלה המאפשרת לו להקטין את ממדי גופו לגודל של נמלה ובמקביל להעצים את כוחו, וכיכב בסרט ה־12 בסדרת סרטי ״היקום הקולנועי של מארוול״, שנקרא - איך ניחשתם? - ״אנטמן״. הסרט עלה אצלנו בסוף השבוע האחרון. ראד מגשים בו סוג של חלום ילדות. ״הפנטזיות היחידות שהיו לי כשהייתי קטן היו להשתתף בסרט גיבורי־על״, סיפר. ״'סופרמן' של כריסטופר ריב טלטל אותי. אני חושב שבמשך כמה שבועות לאחר מכן הייתי מעופף בסלון״.
הדבר השני הכי ידוע על פול ראד זה שהוא מצחיק. כבר שנים שהוא מככב לצד כוכבים כמו סת' רוגן, ג'ונה היל וסטיב קארל, בשורה ארוכה של סרטים מהיקום של ג'אד אפאטו (יקום קולנועי לא פחות חשוב מזה של מארוול). הפרסונה הקומית שלו כל כך אהובה, שהוא הרשה לעצמו להפוך ראיון פרומו שלם לכבוד ״אנטמן״ לחגיגת פלוצים מלאכותיים שהשמיע הכיסא שעליו ישב - חפשו את ראד בגוגל ומיד סרטון הפלוצים יקפוץ עליכם, כולל מגוון דעות עליו, לכאן ולכאן. ואף על פי שבהתחלה זה נשמע קצת מוזר, ההחלטה ללהק כוכב קומי לתפקיד הראשי בסרט גיבורי־על של מארוול היא לא מקרית ואף הגיונית. קווין פייגי, נשיא אולפני הסרטים של מארוול קומיקס, גילה שסרט עם אלמנט קומי מביא קהל רחב יותר לאולמות הקולנוע מאשר סרט גיבורי־על רציני שפונה בדרך כלל רק לילדים. זה עבד גם עם ״שומרי הגלקסיה״, שבו ליהק לתפקיד הראשי את כריס פראט מהסיטקום ״מחלקת גנים ונוף״.

 
"סרט שקשה להגדיר"
״זאת לא קומדיה מובהקת״, ניסה ראד למקם את ״אנטמן״ על הסקאלה הז׳אנרית בראיון ל-MTV. ״אני חושב שזה סרט שקשה להגדיר. יש בו הרבה דברים מצחיקים, אבל גם הרבה אקשן ומערכות יחסים שידברו לאנשים. התקווה שלי היא שאנשים יופתעו מהסרט״. בין היתר סיפר שהוא גם נהנה לצלם אותו: ״בפעם הראשונה שלבשתי את החליפה של אנטמן זה היה מדהים. כשאתה לובש חליפת גיבור־על כזאת, אי אפשר שלא לשנות את הדרך שבה אתה עומד או זז. הייתי ממש נרגש בפעם הראשונה שמדדתי אותה״.
ואף שראד מזוהה עם קומדיות ולא עם סרטי אקשן, העובדה היא שהוא כוכב בעל אפיל קופתי גדול ומוכח הרבה יותר ממרבית השחקנים שקדמו לו בסדרה. בסרטי ההמשך בסדרה כולם כבר היו כוכבים גדולים, כמובן, אבל בפעם הראשונה שהם הפכו לגיבורי־על, רובם לא היו שמות לוהטים במיוחד. כריס המסוורת' (״תור״), כריס אוונס (״קפטן אמריקה״) וכריס פראט (״שומרי הגלקסיה״) היו שחקנים לא מוכרים כשלוהקו לגיבורי מארוול. רוברט דאוני ג'וניור (שכיכב בסרט הראשון בסדרה, ״איירון מן״) ואדוארד נורטון (״הענק הירוק״) היו אומנם שחקנים מוכרים ומוערכים, אבל הם מסוג השחקנים שמבקרי קולנוע אוהבים ולאו דווקא כוכבים שהשם שלהם על הפוסטר מבטיח נהירה של צעירים לבתי הקולנוע. 
אבל פול ראד הוא כן כזה. הוא אומנם לא מסוג החתיכים שהולכים לחדר כושר ומצטלמים בלי חולצה, אבל הוא כוכב פופולרי, והשם שלו בהחלט אמור למשוך צופים לקופות. החביבות שלו, אגב, אמורה למשוך לקולנוע גם בחורות, בעוד מייקל דאגלס המככב לצדו אמור לפתות את הקהל המבוגר יותר. וטוב שכך, שכן ״אנט־מן״ זקוק לשם גדול, כי בינינו - מי בכלל שמע על גיבור־על בשם ״איש הנמלה״?