פריש מיש הוליוודי.
ומה באמת יקרה אם בוקר אחד תשתבש לה התוכנה בסוכנות הליהוק המרכזית בלוס אנג'לס, ולפתע פתאום ישובץ בראדלי קופר לתפקיד השחמטאי בובי פישר ב"שובר את הכלים", וטובי מגווייר יקבל לביצוע את דמותו של האקרובט פיליפ פטי מ"על חבל דק", וג'וזף גורדון לוויט ישתחל לעורו של לאנס ארמסטרונג איש הטור דה פרנס, גיבור “התכנית"? במקרה הזה כל שיישאר לתוכנה המשובשת הוא לתקוע את בן פוסטר לדמותו של השף המוטרף, גיבור העלילה ב"משחק באש". והאם כל זה באמת ישנה את טיב הסרטים הללו?
אמה תומפסון, עומאר סיי, אליסיה ויקנדר ואומה תורמן, המשובצים פה כתבלינים מקדמי תיאבון, מתפקדים בעיקר כמלח שהקדיח את התבשיל.
וכעת להתנצלויות. לא היה לנו מספיק כסף להפקה, ולכן שום סצינה אינה אמינה. ומכיוון שלא היה לנו כסף, גם לא היה זמן לחזרות או לצילומים חוזרים, ולכן המשחק ברמה ירודה. אבל רגע - תסריט זה בחינם? כישרון בימוי גם הוא לא עולה כסף, נכון? אז איך זה שקשה לאתר לאורך “מסווג חריג" כולו ולו גרם בודד ליכולת פילמאית של ממש?