די מרענן לכתוב על ג’ון טרבולטה בהקשר של סרט חדש. לא שלא יוצאים לו סרטים חדשים – רק השנה הוא מוציא שלושה – אבל כשזה מגיע לטרבולטה, בדרך כלל מעדיפים להתעסק בשערוריות סביבו, בשמועות המטורפות על מעלליו שנשמעות כל כך מופרכות שהן חייבות להיות אמיתיות. 
 
במרץ האחרון למשל פרסם צהובון הסלבס האמריקאי “סטאר” כתבת שער שלפיה טרבולטה וטום קרוז מנהלים רומן הומוסקסואלי – כן, כן, זה עם זה – כבר 30 שנה! על פי הצהובון, טרבולטה התחיל עם קרוז הצעיר אחרי שראה אותו בסרט “שעשועים מסוכנים”, הכניס אותו למיטה וגם לסיינטולוגיה. זה אומנם נשמע כמו קשקוש מקושקש, אבל הכותרת הזאת מגיעה אחרי שנים של ספקולציות לגבי המיניות של שני החשודים.

כמו כן, בשנים האחרונות הגישו שני מסאז’יסטים שונים תלונות שהוטרדו מינית על ידי טרבולטה, וזה אחרי דיווחים על רומן בן שש שנים עם טייסו הפרטי ותמונות פפרצי מפלילות, וכל זה בזמן שאשתו, השחקנית קלי פרסטון, תמיד לצדו, אוחזת בידו ומחייכת מאוזן לאוזן בפרימיירות של סרטיו.
 
לפני שלוש שנים פרסם עיתונאי בשם רוברט רנדולף ספר בשם You’ll Never Spa In This Town Again ("לעולם לא תלך יותר לספא בעיר הזאת", בתרגום חופשי) שחושף את סצנת חיי המין המחתרתית שמתנהלת במכוני הספא היוקרתיים של לוס אנג'לס, שטרבולטה כמובן עומד בראשה. ומה שבאמת מזעזע הוא שגם את מותו של בנו בן ה־16, שסבל מאוטיזם וממחלה כרונית ומת ב־2009 בעקבות התקף פרכוסים בבית הנופש של המשפחה באיי הבהאמה, קושרים הצהובונים לחיי המין של טרבולטה ולסודות שהוא כל כך מתאמץ לשמור. בהיותו סיינטולוג נמנע טרבולטה מלתת לבנו טיפול רפואי קונבנציונלי שלו נזקק, והעדיף שיטות טיפול אלטרנטיביות כנהוג בסיינטולוגיה.

יש המאמינים שאחרי מותו של בנו, טרבולטה כבר לא כל כך אוהב את הסיינטולוגים שהבטיחו לרפא אותו, אבל הוא לא יכול להרשות לעצמו לעזוב מחשש שהכנסייה הנקמנית תחשוף את סודותיו האפלים.
 

טרבולטה כמובן תמיד מכחיש הכל ושומר על חזות נקייה של איש משפחה למופת. באפריל השנה, כשהתראיין אצל דיוויד לטרמן, סיפר שהוא בדרך לחופשה בהוואי ובטהיטי עם בתו לכבוד יום הולדתה ה־15, חשף את אהבתו של בנו בן ה־4.5 למשאיות וגם ניסה להזמין אותו לעלות לבמה – המצלמות עקבו אחרי הילד בזרועות אמו, פרסטון החייכנית שנראית מיליון דולר, מאחורי הקלעים. 
 
הילד התבייש וסירב לעלות לבמה, לטרמן התבדח על כך, ואמריקה שוב ראתה את משפחתו החמה, החמודה, הנורמלית (חוץ מהמטוס הפרטי שבו טרבולטה ובתו טסים לחופשה, המטוס הפרטי השני שהביא אותו לראיון ושלושת המטוסים הפרטיים הנוספים שלו או העובדה שילדיו לא הולכים לבית ספר אלא לומדים בחינוך ביתי) והמאוחדת של טרבולטה. הבן המת כלל לא הוזכר בשיחה הארוכה על הילדים.
 
מנעד רחב של התנהגויות
אז אחרי כל זה, באמת נחמד לכתוב על ג’ון טרבולטה בהקשר של סרט חדש. את מותחן הפשע “הקרימינלים”, שעלה לאקרנים בסוף השבוע האחרון, ביים השחקן ג'קי ארל היילי, שהיה מועמד פרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר לשנת 2006 על משחקו בסרט "ילדים קטנים", וזהו הסרט הראשון בבימויו. ארבעה חברים – שאחד מהם הוא מייקל פיט החמוד ("החולמים", "אימפריית הפשע") – נקלעים לעסקה טובה מכדי שיסרבו לה.

אבל כאשר דברים משתבשים, הם מגלים שהמימון שלהם הגיע ממאפיונר מפחיד וחסר רחמים עם שיער מזעזע - ג'ון טרבולטה בכבודו ובעצמו - והגיע זמנם להחזיר לו את החוב. "כן, זה מעניק לך קצת יותר חופש לעשות את מה שאתה רוצה לעשות", אמר טרבולטה כשנשאל אם כיף לגלם בסרטים את האיש הרע. "לגנגסטרים יש מנעד רחב יותר של התנהגויות. הם מנסים לעבוד על אנשים כל הזמן. אז זה כיף". נו, לעבוד על אנשים זו המומחיות של טרבולטה, אז זה בטח היה תפקיד קל. סליחה, לא יכולנו להתאפק.