טקס הפרסים של התקשורת הזרה, הגולדן גלובס, נחשב לדוד הכיפי של  טקסי הפרסים בהוליווד, כיוון שהוא סרט שנערך באווירה יותר משוחררת וקלילה. אבל זה לא הפחית את השמחה מאחורי המנצח הגדול של הלילה, "האיש שנולד מחדש", שזכה בפרסים הנחשבים של הטקס: פרס הבמאי לאלחנדרו גונזלס אינריטו, פרס השחקן הטוב ביותר בדרמה שהלך ללאונרדו דיקפריו, והפרס הנחשב ביותר של הלילה: סרט הדרמה הטוב ביותר. דיקפריו פנה בנאום זכייתו לילידים האמריקאים אשר בהם עוסק הסרט ואמר "אני רוצה לחלוק את הפרס עם כל הילידים האמריקאים, הגיע הזמן שנכיר בהיסטוריה שלכם".



מנחה הערב היה ריקי ג'רווייס שידוע בזכות הפה הגדול שלו - הפעם הקודמת שהנחה את הטקס, ב-2012, לוותה בסערה כשהרגיז כוכבים מפורסמים וגם את מפיק העל של הוליווד, הארווי וויינסטיין. גם הערב הוא לא היה סולידי וכבר במונולוג הפתיחה תקף את  קייטלין ג'נר ואמר "השתניתי, אבל לא הרבה כמו ברוס, שהוא עכשיו קייטלין", אמר, והתייחס לתאונת הדרכים שהייתה מעורבת בה: "היא לא תרמה הרבה לתדמית של נהיגת נשים". 



ג'רווייס לא פספס הזדמנויות "להכנס" בכוכבים: כשהציג את מאט דיימון אמר כי "זה האדם היחיד שבן אפלק נאמן אליו", אך נקודת השיא הייתה כשהציג את מל גיבסון וביקש ממנו להסביר מה זה "שוגר טיטס" ביטוי שפורסם כי האחרון השתמש בו כלפי אחת השוטרות שעצרו אותו ב-2006.  גיבסון מצידו הכחיש את השימוש בביטוי, וג'רווייס עצמו ריכך את המכה ואמר "אני מעדיף לשתות איתו הלילה מאשר עם ביל קוסבי".



היה לו גם מה להגיד על הפרס בו זכה בעבר: "הפרס הוא - אל תיעלבו - חסר משמעות. אחד מהפרסים שלי משמש כמעצור דלת, בשני אני משתמש כדי להכות פורצים, והשלישי שלי יושב ליד מיטה כי לא משנה מה אעשה איתו, הוא שלי".



"להציל את מארק ווטני" זכה גם הוא בפרסים נחשבים: פרס הסרט הטוב ביותר ופרס השחקן הטוב ביותר שהוענק למאט דיימון. גם הסרט "סטיב ג'ובס" בלט עם זכייה לקייט ווינסלט בפרס שחקנית המשנה, וכצפוי גם בפרס התסריט ליוצר המוערך ארון סורקין. 



ג'ניפר לורנס בטקס גלובוס הזהב. צילום: רויטרס



ההפתעות של הטקס היו הסדרה מר רובוט שהביסה את משחקי הכס ונרקוס, שתיהן סדרות מוערכות, וסילבסטר סטאלון שזכה בקטגוריית שחקן המשנה על תפקידו ב"קריד" סרט ההמשך לרוקי, בהופעה שעוררה גלי הערכה בקרב המבקרים. הזכויות המובנות מאליהן היו של ג'ניפר לורנס בעלת מגע הזהב שזכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר, ו"הקול בראש" סרט האנימציה האהוב. הזכייה המרגשת שייכת לזמרת ליידי גאגא על תפקידה באימה אמריקאית, שעלתה נרגשת לבמה ואמרה כי רצתה להיות שחקנית אפילו לפני שרצתה להיות זמרת. דרך מעולה לפתוח קריירה חדשה.  



ליידי גאגא מתראיינת בטקס גלובוס הזהב. צילום: רויטרס