השחקן ריאן ריינולדס הגיב לדו שיח ג המזויף בינו לבין גולש ישראלי, ש"ביקש" ממנו לבוא להקרנת הבכורה של סרטו "דדפול" בישראל. ב"פנייה" כתב הגולש: "הי ריאן ריינולדס, אני מעריץ ענק שלך מישראל ורציתי להזמין אותך לפרימיירת הסרט 'דדפול' בישראל", כך מתחיל המם שמשגע את הרשת בימים האחרונים.



בצילום המסך של שיחת הפייסבוק בין המעריץ לכוכב הקולנוע מופיעה גם תשובתו של השחקן: "היי גבר, בוא נעשה את זה מעניין: קח צילום מסך של השיחה זאת ותפרסם אותה בפייסבוק, אם תקבל יותר מ-15,000 לייקים ו-1,000 תגובות אבוא לבקר. יש לך עד סוף ינואר, בהצלחה". 



הלילה פרסם ריינולדס תגובה בפייסבוק, בה אמר כי ישמח לבקר בישראל, אך למרבה הצער זה לא יקרה בבכורת הסרט. "ישראל נמצאת במקום הראשון ברשימת המקומות שאני רוצה לטייל בהם. אני נרגש שמישהו כל כך רוצה שאני אבקר שם, שהוא זייף  הודעה ממני בה אני אומר שאגיע לישראל. לצערי, זה לא יקרה הפעם, אבל יום אחד, ישראל, אני אהיה בתוכך".


 

Israel is in my top 1 list of places I'd like to travel to. I'm touched someone wants me to visit so much, that they...

Posted by Ryan Reynolds on Monday, January 25, 2016

"חילופי הדברים" הללו הפכו לתופעת רשת, כשלרשת הועלו שיחות מזויפות דומות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, ש"הבטיח להתפטר אם יושגו מספר השיתופים והלייקים הדורשים, או שיחה בין "הצל" לח"כ זהבה גלאון, ש"הבטיחה" באופן דומה "להתאסלם ולעבור לעזה".