הוליווד אבלה על מותו של הבמאי והכותב גארי מרשל, שעמד מאחורי עשרות קומדיות פופולריות בקולנוע ובטלוויזיה בחמשת העשורים האחרונים. הוא הלך לעולמו בגיל 81 בבית חולים בקליפורניה בשל סיבוכים של דלקת ריאות אחרי שעבר שבץ.



מרשל, בנו של במאי סרטים, החל את הקריירה שלו בעסקי השעשועים בתור כותב בדיחות לתוכניות טלוויזיה בראשית שנות ה־60. לאחר מכן הוא החל לכתוב תסריטים לתוכניות קומיות, ובהן "המופע של לוסיל בול", "המופע של דיק ואן דייק" והסדרה "הזוג המוזר". בשנות ה־70 הוא יצר את הסדרות "ימים מאושרים", "לאוורן ושירלי" ו"מורק ומינדי", שבה כיכב לראשונה רובין וויליאמס. הוא גם שיחק בעצמו בסרטים ובסדרות, ובהן "מרפי בראון".



בשנות ה־80 החל מרשל לביים ולהפיק סרטי קולנוע, ובין השאר הוא ביים את הלהיט "אישה יפה" בכיכובם של ג'וליה רוברטס וריצ'רד גיר.ולאחר מכן שיחקו השניים גם בסרטו "לתפוס את הכלה". הוא גם ביים את "יומני הנסיכה", את "יום האהבה", והשנה יצא לאקרנים סרטו "יום האם" בכיכובה של ג'ניפר אניסטון. מותו עורר צער רב ברבים משחקני הוליווד שהשתתפו בסרטיו. "גארי מרשל, נוח בשלום על משכבך. תודה לך על חיי המקצועיים. תודה לך על הנאמנות שלך, הידידות והנדיבות", צייץ הנרי וינקלר, שגילם את פונזי ב"ימים מאושרים".



"כולם אהבו את גארי", הוסיף ריצ'רד גיר, "הוא היה סופר מדהים ואדם הגון. הוא היה מנטור ומעודד ואחד האנשים המצחיקים ביותר שחיו אי פעם. היה לו לב של זהב טהור ונשמה מלאה במעשי קונדס".