ימים ספורים אחרי הפרידה של הפאוור קאפל של הוליווד, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, מתפרסם טריילר חדש לסרט בו השחקן המגה-פופולרי מככב לצידה של מי שלפי חלק מהשמועות היוותה את הזרז לפרידה המתוקשרת: מריון קוטיאר. 

בסרט, "allied" בבימוי של רוברט זמקיס, משחק פיט קצין מודיעין בריטי שתוך פעולת ריגול בקרב כוחות נאצים בזמן מלחמת העולם השנייה מתאהב בלוחמת מחתרת צרפתייה – בגילומה של קוטיאר.  

הטריילר, שתזמון ההוצאה שלו יכול להיות מכוון, כדי לרכב על גלי העניין סביב הפרידה המתוקשרת של בראנג'לינה והשמועות על קוטיאר. "אומרים שאת יפיפייה", אומר פיט בפתח הטריילר, בו הם נראים מתנשקים בלהט. 
בעוד שבמסמכים הרשמיים שג'ולי הגישה לבית המשפט צוין כי היו בינה לבין פיט "חילוקי דעות בלתי נמנעים" בעיקר סביב הנוגע לחינוך הילדים, יש כאלה שטוענים שהבלונדיני הנחשק ניהל רומן עם מיס קוטיאר.
אחרי ששתקה במשך ימים ספורים, קוטיאר לא יכלה להתאפק והגיבה הלילה (חמישי, שעון ישראל) באופן חגיגי - באמצעות הרשתות החברתיות כמובן. "זו תהיה התגובה הראשונה והאחרונה שלי למערבולת החדשות שפרצה לפני כ-24 שעות וסחפה אותי לתוכה", פתחה השחקנית את תגובתה, "אני לא מורגלת בתגובות על דברים מסוג זה או לוקחת אותם ברצינות מדי, אבל ככל שהמצב הסתבך והחל להשפיע על האנשים שאני אוהבת, הייתי חייב לומר משהו", הבהירה קוטיאר.

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. צילום: Getty images

 
"ראשית, לפני שנים פגשתי את הגבר של חיי, אב לבני ולתינוק שלו אנו מצפים לו. הוא האהבה שלי, חברי הטוב ביותר, היחיד שאני צריכה. שנית, לאלו שציינו שאני שבורה, אני בסדר גמור, תודה לכם. אני לא מוכת צער. ולכל התקשורת והשונאים שממהרים לשפוט אותי, אני באמת מאחלת לכם החלמה מהירה". אאוץ'!
אז, סיכמה קוטיאר ש"אני ממש מאחלת לאנג'לינה ובראד, שאת שניהם אני מכבדת מאוד, שיימצאו שלווה ברגע הסוער הזה בחייהם. עם כל אהבתי, מריון".