חגי תשרי הביאו עמם לא רק מפגשים משפחתיים רבים, אלא גם הוצאות גדולות: פרחים להורים, קניות לקראת בישולי החג, מתנות לדודות הרחוקות והמון דלק בעקבות הנסיעות הרבות והטיולים ברחבי הארץ. אך אין הדבר אומר שכעת לא ניתן להמשיך ולבלות, ואפילו בזול. ביום חמישי הקרוב תוכלו ליהנות בכרטיס לסרט במחיר של עשרה שקלים בעשרות בתי קולנוע ברחבי הארץ.



במסגרת יום הקולנוע הרביעי, "MOVIE TIME", ימכרו כל הכרטיסים לסרטים הישראלים, ההוליוודים והזרים, בעשרות בתי קולנוע ברחבי הארץ במחירים מיוחדים של עשרה שקלים לסרט רגיל ו-14 שקלים לסרטי תלת מימד. בחגיגה ייקחו חלק כ-40 בתי קולנוע החברים בהתאחדות ענף הקולנוע ברחבי הארץ, בניהם רשתות יס פלאנט, סינמה סיטי, רב חן, לב וגלובוס מקס. יש לציין כי כל הסרטים המוצגים באותו היום משתתפים במבצע, ללא יוצא מן הכלל.



בנוסף לכך, ביום זה יוקרנו גם הסרטים הבאים בהקרנות בכורה: המותחן "רואה חשבון" בכיכובו של בן אפלק, "פסטורלה אמריקאית" והסרט הישראלי עטור השבחים "לעבור את הקיר".



מתחם סינמה סיטי בכפר סבא. צילום: רפי דלויה



האותיות הקטנות


מבצע יום הקולנוע תקף במהלך יום חמישי הקרוב, 27/10, ובהתאם ללוח ההקרנות, כאשר בחלק מבתי קולנוע יפעלו במתכונת חופש מיוחדת, החל משעה 11:00 בבוקר ועד לשעות הלילה הקטנות. יש לזכור כי המזמינים כרטיסים דרך האינטרנט, יחויבו בעמלת הזמנה לכל כרטיס, בהתאם לתעריף של אותה רשת קולנוע ממנה ביצעו את ההזמנה.



בשנה שעברה פקדו ביום זה כ-200 אלף צופים את בתי הקולנוע ברחבי הארץ. דני כפרי, מנכ"ל התאחדות ענף הקולנוע בישראל ציין לקראת המאורע כי "יום הקולנוע מתקיים, זו השנה הרביעית ברציפות, במטרה לחגוג עם הקהל אוהב הקולנוע ולאפשר לו 'חוויה קולנועית' מהנה בסכום סמלי. ההצלחה האדירה של ימי הקולנוע הקודמים הבהירה לנו כי היזמה חייבת להפוך למסורת. אנחנו שמחים על ההיענות של הציבור, אשר מגיע ליהנות מחוויה קולנועית יוצאת דופן".