נפתח עם בשורה משמחת ומרגשת במיוחד – הזמרת ג'נט ג'קסון הפכה אתמול לראשונה בחייה לאמא, והיא בת 50. מערך יחסי הציבור של ג'קסון פרסם הודעה בה נאמר כי ג'נט ובעלה, וויסאם אל מאנה, נרגשים על הולדת בנם התינוק. ואיך קוראים לתינוק, אתם תוהים? ובכן, לא, על אף השמועות וההערכות לא מדובר במייקל, כמחווה לאחיה הגדול, אלא דווקא ב-איסה. עוד נכתב בהודעה, כי "הלידה של הזמרת עברה בקלות, וכעת היא נחה, ומסתגלת למעמדה החדש".



לאחרונה הודיעה ג'קסון על דחיית סיבוב ההופעות העולמי שלה, בטענה כי היא ובעלה רוצים להתמקד בטיפוח המשפחה שלהם. השמועות על הריונה של ג'קסון לא איחרו להגיע, וגם התמונות ההריוניות של ג'קסון חשפו את הבשורה המרגשת.



בני הזוג נשואים כארבע שנים. אלו הם נישואיה השלישיים של ג'קסון, שמעולם לא הביאה ילדים לעולם, ואחרי שנים של ניסיונות כושלים, הפעם זה הצליח. נאחל המון מזל טוב לזוג ולבנם הטרי.



 


ובעניין אחר - הסערה סביב מותו של ג'ורג' מייקל נמשכת וממשיכה להסעיר את העולם. לאחר שהנתיחה שלאחר המוות שבוצעה לזמר המנוח לא העלתה תוצאות חד משמעיות, התפרסמו בטוויטר ציוצים שפרסם לכאורה בן זוגו של מייקל, פאדי פאוואז, בהם טען כי הוא התאבד. עוד הוסיף פאוואז: "ג'ורג' רצה למות וניסה לשים קץ לחייו מספר פעמים".

מטבע הדברים, קרוביו של מייקל לא אהבו לקרוא את הציוצים המדוברים. המשפחה שחררה הודעה מטעמה, בה נכתב כי "לאחרונה נשמעו קולות רבים המבקשים לדעת מה הוביל למותו של בננו האהוב. אנו עדיין מתאבלים ואינם מתכוונים להגיב על ספקולציות כאלה ואחרות".

אך כאן מגיע טוויסט בעלילה. כעת, טוען פאוואז כי אין לו כל קשר לציוצים הללו, וכי ככל הנראה חשבון הטוויטר שלו נפרץ על ידי האקר, שפרסם במקומו כי בן זוגו שם קץ לחייו. בריאיון ל"מירור" הבריטי אמר פאוואז כי "זה אפילו קצת מפחיד, אני פשוט בשוק, לא שלחתי את הציוצים הללו".

הזמר המנוח, ג'ורג' מייקל. צילום: רויטרס