כוכב סרטי הפעולה צ'אק נוריס מבלה בימים אלה בישראל יחד עם אשתו ג'ינה. אמש, אחרי ביקור בכותל המערבי בירושלים, הגיעו נוריס ואשתו למסעדה גרוזינית בתל אביב יחד עם כמה חברים ישראלים וזכו לאירוח מלא. לילי בן שלום, הבעלים של המסעדה, סיפרה הבוקר לשי גולדשטיין, אורי גוטליב ולאה לב, מגישי תוכנית הבוקר של "103FM": "צ'אק נוריס הוא מקסים מקסים, הבן אדם הכי צנוע והכי מכבד שהכרתי, ברמתו ומעלו. תאמינו לי, יש לי ניסיון באירוח מפורסמים. אני לא אחת שמתרגשת מכל מפורסם. הוא כוכב ילדות, כוכב הוליוודי הכי גדול שיש. הוא בראש ובראשונה בן אדם וכשהוא נכנס למקום הוא יודע לכבד".



"אמרתי לו 'בוא תשתה צ'ה צ'ה' והראיתי לו איך הגרוזינים רוקדים, זה בדיוק כמו הקרב מגע וסרטי המלחמה עם הידיים שלו", דיווחה בן שלום. "הם התחילו עם הסלטים ואשתו התלהבה מהם. אין מה לעשות, נשים צריכות לשמור על הגזרה. אלה סלטים מיוחדים שלא טועמים בכל מקום. ואז עברנו למאפים, ושאלתי אותם איך והם אמרו שזה וואו ועושה להם חשק לנסוע לגרוזיה. הוא כל הזמן דיבר על הכותל שלנו בהתרגשות. הוא התרגש. שמעתי סוד שכנראה הם הולכים ללמוד משהו בארץ".



המגישים שאלו כמה טיפ השאיר נוריס והמסעדנית השיבה: "אתם מוזמנים להתקשר לחברת האשראי ולראות באיזו נדיבות לא רק שהוא שילם, באיזו נדיבות הוא השאיר טיפ למלצרים. בואו נגיד שזה לא משהו שנהוג בארץ, מעל 40%. והוא אכל המון, אצלנו לא יוצאים ראש ב-200 שקל. עשיתי לו טקס ברכות גרוזיני והוא אכל את הבשרים שאחי מבשל".



גולדשטיין ביקש ברכה גרוזינית ונענה: "אני מברכת אתכם שתגיעו אלי ותחוו את החוויה הזאת. איך אני אגרום לכם להגיע אלי?". "אנחנו פשוט אוכלים בחינם", השיב גולדשטיין. "אם מזמינים אותנו לארוחה אנחנו באים. את אומרת שאצלך לא יוצאים ב-200 שקל. זה יקר לנו. אנחנו במצוקה. שלושתנו זה 600 שקל. מאיפה נביא עכשיו 600 שקל? בכמה תעשי לנו את זה?". בן שלום הגיבה: "איפה שיש מצוקה כלכלית אני שם, אבל היופי אצלנו הוא שגם אם אתה לא מתכוון לשתות אלכוהול, אתה שותה". "נו אז אני אצא ב-400 שקל", ענה גולדשטיין, "אני לא יכול לעמוד בזה. תעשי לי מחיר. ואני לא אוכל".



המבורגר".