השחקנית והזמרת אוליביה ניוטון ג'ון הודיעה כי היא נאבקת מחדש בהתפשטות של סרטן השד, שאילצה אותה לבטל סיבוב הופעות מתוכנן בצפון אמריקה, 25 שנה אחרי שהמחלה אובחנה לראשונה בגופה של כוכבת הסרט "גריז". בהודעה שפורסמה מטעמה של ניוטון ג'ון (68) ביום שלישי בלילה נאמר כי כאבי הגב העזים שגרמו לה לאחרונה לבטל את החלק הראשון של סיבוב ההופעות העולמי שלה "התבררו כסרטן שד ששלח גרורות לעצם הזנב", ועל כן היא נאלצת לבטל גם את ההופעות שהיו אמורות להתקיים החודש בארה"ב ובקנדה.
 
"נוסף לתרפיות בריאות טבעיות, אוליביה תשלים סבב קצר של טיפולי הקרנה והיא בטוחה שתשוב בהמשך השנה, טובה יותר מאי פעם, כדי לחגוג את ההופעות שלה", נמסר בהודעה מטעם צוות יחסי הציבור של הזמרת האוסטרלית. "החלטתי על כך בעצת המטפלים שלי ואחרי התייעצויות עם הרופאים שלי ועם מטפלים טבעיים והצוות הרפואי במרכז לחקר הסרטן על שמי במלבורן, אוסטרליה", ציינה ניוטון ג'ון.
 
בתה של ניוטון ג'ון, קלואי לטנזי (31), ביקשה ממעריציה של אמה להתפלל להחלמתה. "אני אוהבת אותך כל כך, אמאל'ה", כתבה בפוסט באינסטגרם. "אני מתגעגעת אלייך כל כך. הלוואי שכולכם תשלחו תפילות החלמה לאמא שלי, בבקשה. אני מאמינה בכוחה של חשיבה חיובית. אוהבת אתכם". ניוטון ג'ון, שהפכה לכוכבת בינלאומית בזכות הסרט "גריז", שבו כיכבה לצד ג'ון טרבולטה ב־1978, וגם זכתה בארבעה פרסי גראמי, כבר אובחנה בסרטן השד בשנת 1992, אולם הצליחה להבריא. לאחר מכן היא הפכה לקול בולט למען חקר הסרטן ובין השאר הקימה מרכז רפואי באוסטרליה שמסייע בחיפושים אחרי תרופה למחלה הקטלנית ופועל להקל על חולים בסרטן.
 

אונקולוגים הביעו אופטימיות זהירה לגבי סיכוייה של ניוטון ג'ון להחלים גם הפעם. "עבר זמן רב מאוד מהאבחנה הראשונית שלה ובדרך כלל זה אומר שניתן לטפל בזה ואפשר לגרום לנסיגה ממושכת", הסבירה קרולין רונוביץ' מקולג' וורטהיירם לרפואה באוניברסיטה הבינלאומית של פלורידה, בשיחה עם המגזין "פיפל". "אלה אף פעם לא חדשות טובות שהגידול חוזר, זה קשה מאוד למטופל. אבל ככל שאתה רחוק יותר מהאבחנה הראשונית האבחון טוב יותר".