לאחר שגרף כ-11 מיליון דולרים בערב הפתיחה, הסרט "וונדר וומן", בכיכובה של השחקנית הישראלית גל גדות, סיפק נחת למפיקיו כשהביא לקופות כ-36 מיליון דולרים ביום שישי, ב-4,165 בתי קולנוע בהם הוקרן ברחבי העולם, והוא צועד בבטחה לקראת סוף שבוע ראשון של 100 מיליון דולרים, מה שיעשה אותו לסרט השלישי השנה בהוליווד שמביא לתפוקה מכובדת זו.



בסרט המבוסס על סדרת הקומיקס, גדות מככבת כגיבורת־העל הראשונה ביקומי הקולנוע של מארוול. בזמן מלחמת העולם הראשונה, טייס אמריקאי מתרסק על אי האמזונות ומיידע את נסיכת האמזונות בדבר המלחמה המתרחשת בעולם החיצון. משוכנעת ביכולתה לעצור את האיום, היא עוזבת את ביתה, כדי לעזור לבני האנוש במלחמה, והופכת לגיבורת העל הראשונה בעולם. 




חרם על סרט בלבנון

כזכור, בשבוע שעבר, תחת הכותרת "ישראלית פורצת את בתי הקולנוע בביירות", קרא "קמפיין החרם על ישראל בלבנון", לא לצפות בסרטה של גל גדות "שתמכה בצבא הישראלי בעת שתקף את רצועת עזה". על פי הפרסום ברשתות החברתיות בשכנה מהצפון, הסרט האמריקאי "וונדר וומן" בכיכובה של גדות, צפוי להיות מוקרן בכמה בתי קולנוע מפורסמים בבירה הלבנונית. "הקרנת הסרט מנוגדת לחוק הלבנוני", מדגישים מנהלי הקמפיין בדף הפייסבוק.
 
פעילים לבנונים מהתנועה לחרם על ישראל, אף פרסמו את שמות בתי הקולנוע בהם מוקרן הסרט, בהם רשת "סינמה סיטי", וגם כמה אתרים אלקטרוניים לבנוניים שמקדמים את הסרט באמצעות מכירה מוקדמת של כרטיסים, בהם "גראנד סינמאס" ו"פוקס סינמאס". מנהלי הקמפיין נגד גדות מציינים, כי "גדות הינה שחקנית ודוגמנית ישראלית, שב-2004 הייתה מלכת היופי של ישראל, ואף שירתה בצבא הישראלי למשך שנתיים". לדבריהם, "היא ידועה בתמיכתה הבוטה בצבא הישראלי, במיוחד במהלך המלחמה האחרונה ברצועת עזה".