אחרי ההצלחה האדירה של הסרט הראשון בסדרה, זה כבר היה ברור, אבל כעת זה רשמי: אולפני די־סי פילמס אישרו כי הסרט "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות יזכה לסרט המשך, אולם עדיין לא נמסר מתי הוא צפוי להגיע לבתי הקולנוע. ההודעה הגיעה ביום שבת בערב, כאשר גדות ועמיתיה לסרטים בסדרת גיבורי העל "ליגת הצדק" הופיעו בפאנל במסגרת קומיק־קון, האירוע השנתי של מעריצי הפנטזיה והקומיקס בסן דייגו.



הסרט, שבו גילמה גדות את דמותה של דיאנה, נסיכת האמזונות שמגיעה לעזור לבני האדם, גרף עד כה הכנסות של 385 מיליון דולר בארה"ב ו־770 מיליון דולר ברחבי העולם, והוא צפוי להפוך רשמית בימים הקרובים לשובר הקופות המצליח ביותר של קיץ 2017. "וונדר וומן" גם שבר את שיא ההכנסות בסוף השבוע הראשון לסרט בבימויה של אישה, פטי ג'נקינס.





אף שג'נקינס התייחסה לתוכניותיה לסרט ההמשך וסיפרה כי הכוונה היא למקם הפעם את העלילה בארה"ב, טרם התקבלה הודעה רשמית שלפיה ג'נקינס תביים גם את הסרט הבא. גולשים, ובעיקר גולשות, הביעו תקווה כי היא אכן תישאר בתפקיד ורמזו כי לא ישבו בשקט אם יוחלט להחליף אותה. "כדאי שהתפקיד הזה לא ימולא על ידי גבר!", נכתב באחד הציוצים של המעריצים המסורים.