רק השבוע קיבלנו שתי בשורות שקשורות לכוכבת הכי לוהטת שלנו בהוליווד - טריילר חדש וגדוש-גדות ל"ליגת הצדק", ובשורה רשמית על הפקת סרט המשך ל"וונדר וומן", ועכשיו יש גם תאריך. סוף השבוע האחרון היה מספק במיוחד עבור אוהבי הקומיקס, במסגרת הכנס הקומיק-קון בארה"ב נחשפו עשרות טריילרים ליצירות קומיקס, סרטים וסדרות, ביניהן גם שחקנית ישראלית אחרת שקטפה תפקיד בסדרת קומיקס, יעל גרובגלס - שתשחק ב"סופר גירל".





בינתיים לא נראה שגל גדות לא חוששת מהתחרות, וכי יש לה דברים יותר דחופים לעשות, כמו לצייר טבלת ייאוש עד סוף שנת 2019. כן, כן, כמעט שנה וחצי תעבור עד שנזכה לראות השחקנית האהובה בהוליווד לובשת, שוב את חליפת האמזונה שלה בסרט שלם שמוקדש רק לה. 



הסרט, שבו גילמה גדות את דמותה של דיאנה, נסיכת האמזונות שמגיעה לעזור לבני האדם, גרף עד כה הכנסות של 385 מיליון דולר בארה"ב ו־770 מיליון דולר ברחבי העולם, והוא צפוי להפוך רשמית בימים הקרובים לשובר הקופות המצליח ביותר של קיץ 2017. "וונדר וומן" גם שבר את שיא ההכנסות בסוף השבוע הראשון לסרט בבימויה של אישה, פטי ג'נקינס.



תאריך היציאה הרשמי של "וונדר וומן 2"  הוא 13 בדצמבר 2019, ואם אתם ממש לא יכולים לחכות, תוכלו לראות עוד מגל גדות, בסרט "שומרי הגלקסיה", שם וונדר וומן תגלם תפקיד לא קטן בכלל, שיצא מוקדם יותר: 16 בנובמבר 2017. שריינו תאריכים.