עכשיו זה רשמי: פטי ג'נקינס, הבמאית המפורסמת של "וונדר וומן", תביים גם את סרט ההמשך בסדרה. אולפני האחים וורנר הודיעו על סרט שני בסדרה מוקדם יותר השנה ואישרו כי גל גדות תמשיך לגלם את דיאנה פרינס, הלוא היא וונדר וומן. באותו זמן, ג'נקינס הייתה חתומה על בימוי הסרט הראשון בלבד, ומאז על פי הדיווחים התקיימו מגעים בקשר לסכום אותו היא תשלשל לכיסה עבור העבודה. העיכוב בחתימת החוזה הגיעה ככול הנראה כי הבמאית דרשה "תשלום גבוהה באופן משמעותי" עבוד העבודה, כפי שדיווח מגזין האינטרנטי "דדליין", אך עדיין לא ברור מהו הסכום עליו נסגרו המגעים.





כזכור, אולפני די־סי פילמס אישרו ביוני האחרון כי הסרט "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות יזכה לסרט המשך, ההודעה הגיעה כאשר גדות ועמיתיה לסרטים בסדרת גיבורי העל "ליגת הצדק" הופיעו בפאנל במסגרת קומיק־קון, האירוע השנתי של מעריצי הפנטזיה והקומיקס בסן דייגו.



"וונדר וומן" הפך בין לילה לאחד הסרטים המצליחים והמדוברים של השנה עם ביקורות משבחות ומהללות ועם הכנסות אדירות. היינו מצפים שגם הכוכבת הראשית תשתכר בהתאם אבל אתרים בחו"ל פרסמו את שכרה הסודי של גדות, ולטענתם השחקנית הישראלית קיבלה שכר זעום של 300 אלף דולר בלבד לסרט. לא ברור כמה תקבל גל גדות עבור השתתפותה בסרט השני, אבל אנחנו יכולים לנחש שמדובר בשכר גבוהה בהרבה.



הסרט, שבו גילמה גדות את דמותה של דיאנה, נסיכת האמזונות שמגיעה לעזור לבני האדם, גרף עד כה הכנסות של 410 מיליון דולר בארה"ב ו־816 מיליון דולר ברחבי העולם, והפך רשמית בימים הקרובים לשובר הקופות המצליח ביותר של קיץ 2017. כמו כן, "וונדר וומן" גם שבר את שיא ההכנסות בסוף השבוע הראשון לסרט בבימויה של אישה.




בימים שעברו בין ההודעה על סרט ההמשך, להודעה שהתקבלה היום, שלפיה ג'נקינס תביים גם את הסרט השני, גולשים, ובעיקר גולשות, הביעו תקווה כי היא אכן תישאר בתפקיד ורמזו כי לא ישבו בשקט אם יוחלט להחליף אותה. "כדאי שהתפקיד הזה לא ימולא על ידי גבר!", נכתב באחד הציוצים של המעריצים המסורים. כעת, נראה שכולם קיבלו את מבוקשם.