שופטת "דה וויס" קלי קלרקסון עשתה כבוד לגל גדות שגם נכחה בטקס "Variety’s Power of Women", המוקדש לנשים בלוס אנג'לס, וכינתה אותה "דמות נשית אמיצה". כוכבת הפופ האמריקאית עצרה במהלך הנאום שלה, ודיברה על "וונדר וומן" שמהווה דמות לחיקוי עבור ילדות צעירות כמו בתה. קלרקסון המשיכה ונתנה תשבוחות לבמאית פטי ג'נקינס, והעבירה ביקורת על ההערות של הבמאי ג'יימס קמרון שאמר כי הסרט מהווה "צעד לאחור" עבור נשים בהוליווד.



"אני אוהבת את הסרט הזה, ואני לי מושג על מה ג'יימס קמרון מדבר", אמרה הזמרת, "עבור אמהות, הסיפור של בל והחיה (מאגדת 'היפה והחיה') הוא קצת מפחיד, היא הייתה לכודה בטירה, והתאהבה בחיה... או הנסיכה אורורה ('היפיפיה הנרדמת') שפשוט ישנה כל הזמן, ולא עשתה דבר... ואני אמרת לעצמי 'אחחחח'...".





"את אולי קצת גאה, כי בל ממש חמודה בשמלה שלה", המשיכה זוכת העונה הראשונה של הריאליטי "אמריקן איידול", "אבל את הרבה יותר גאה כשמישהי עושה ככה", והדגימה את תנועת הלחימה המפורסמת של "וונדר וומן".



"גל היא לא רק אחת הנשים היפות שיש, היא גם שחקנית ממש מעולה, וגם ממש חכמה. ראיתי אותה בתוכנית של ג'ימי פאלון, ואמרתי 'יש לה הכל', היא לא צריכה לעבוד כל כך קשה, יש לה את זה באופן טבעי, היא כל כך מצחיקה", אמרה הזמרת והישירה מבט לגדות, "אני אוהבת אותך, ואפילו לא מאמינה שאני מסתכלת עלייך".