הבמאי קוונטין טרנטינו ידע על מעשיו של המפיק הארווי ויינשטיין ולמרות זאת המשיך לעבוד עמו. בראיון לניו יורק טיימס אמר הבמאי הנודע, שעבד עם ויינשטיין כמעט על כל סרטיו, אמר כי יש לו ידע ממקור ראשון על מה שאיש הקולנוע עשה לנשים במשך השנים, כולל חברתו לשעבר, השחקנית מירה סורבינו. 

השחקנית זוכת האוסקר טענה שויינסטין עיסה את כתפיה ורדף אחריה בחדר מלון בנסיון לקיים איתה יחסי מין. 
גם טרנטינו חזר על הסיפור בראיון. "לא האמנתי שהוא יעשה זאת בפתיחות כזו. מה שחשבתי באותו זמן  שהוא היה מאוהב במירה", הוא אמר והוסיף שהוא היה המום ומזועזע. הוא חצה את הגבול".

טרנטינו הודה כי הוא ידע מספיק כדי לעשות יותר ממה שעשה נגד ויינשטיין. "הלוואי שהייתי לוקח אחריות על מה ששמעתי, אם הייתי עושה את מה שצריך, לא הייתי חייב לעבוד עמו". 

טרנטינו אמר כי הוא מצטער שלא לקח את הסיפורים של שנים בהוליווד ברצינות. "במקום זה הפכתי אותם לזניחים". לדבריו, הגברים בהוליווד הרשו לזה להתקיים מפני שכה זה היה. אני קורא לגברים האחרים שידעו מה קורה לא לפחד. אל תתנו הצהרות בלבד, הכירו שהיה משהו רקוב בממלכת דנמרק, עשו טוב יותר למען אחיותינו". 

עוד חקירה בחשד לאונס
בתוך כך, משטרת לוס אנג'לס פתחה בחקירה בעקבות תלונה של שחקנית ודוגמנית איטלקית שטענה כי ויינשטיין אנס אותה במלון ב-2013. היא האישה השישית שמאשימה את המפיק באונס. מקרים נוספים נחקרים בניו יורק ובלונדון. 
לדברי מומחים משפטיים, החקירה החדשה עלולה להיות בעייתי יותר עבור וינשטיין, משום שהיא שהמקרה התרחש לפני פחות מ-10 שנים.