הוליווד סוערת בשבועות האחרונים בעקבות פרשיית ההטרדות המיניות של מפיק העל הארווי ויינשטיין, וסיפורי הטרדות ותקיפות נוספים נחשפים בזה אחר זה. היום (שני) הודיע קווין ספייסי כי הוא יוצא מהארון, והצהיר על משיכתו לגברים, לאחר שהואשם שתקף מינית את השחקן אנתוני ראפ כשהיה בן 14. בעקבות ההודעה הקהילה הגאה סוערת, וגל אוחובסקי התייחס להודעה בתוכניתם של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ברדיו 103FM: "קווין ספייסי היה שחקן בברודווי, שעוד בשנות ה-80 ידעו שהוא הומו, לא היה לסיפור הזה באזז כי הוא לא עניין אף אחד בזמנו".



גל אוחובסקי. צילום: שוקה כהן
גל אוחובסקי. צילום: שוקה כהן



"לאחר שהוא נהיה מוכר הוא דווקא סירב להודות שהוא הומו ובאמריקה נוצרה דרמה גדולה", הוסיף אוחובסקי, "מאז הוא יצא עם נשים רבות כדי שיניחו לו לנפשו בתקשורת, ולאחרונה, כשהוא חזר להיות כוכב ענק הכותרות חזרו לעסוק במיניותו, מה שהוביל אותו להחליט ולצאת מהארון מחדש היום".





על ההטרדה המינית בה מואשם ספייסי אמר אוחובסקי: "לא הייתה לו שום ברירה אלא לצאת מהארון לאחר הפרסומים. העידו כנגדו בסיפור מפורט ואיום בטענה שתקף מינית את השחקן אנתוני ראפ כשהיה בן 14, ומאשימים אותו בפדופיליה. אני בטוח שהסיפור שסופר הוא אמיתי. יש כיום גל מבורך בעולם של אנשים המספרים על ההטרדות המיניות שחוו. קווין ספייסי אינו מכחיש את הסיפור אך טוען שאינו זוכר אותו".



עריכה: איתמר זיגלמן