גל גדות לא מאמינה ש"וונד וומן" תאפשר למישהו להשתמש בכוחו כדי להטריד אותה מינית, לא משנה באיזה מצב. בשבועות שחלפו מאז שחקניות רבות האשימו את מפיק העל הארווי ויינשטיין בתקיפה מינית והטרדה, ותעשיית הקולנוע כבר החל לנקות אורוות. שחקנים, שחקניות, רשתות ואולפנים מנתקים קשרים עם אנשים שנאשמו או הודו בכך שהשתמשו בתפקידם כדי להטריד מינית אנשים - גברים ונשים כאחד.



בנוסף לניתוק הקשרים עם מטרידים מיניים שתביא למניעה של מקרים נוספים, התעשייה מתחילה לנקוט באמצעי זהירות כדי למנוע הטרדות כאלה בעתיד, ומכניסה את הנושא לשיח הציבורי. הדיון בנושא אנשים בדרגים הגבוהים של התעשייה בהוליווד שמנצלים את העמדות שלהם עלה בהקשר של כמה הפקות, כולל "ליגת הצדק". בהתחשב בכך שוונדר וומן היא מקור השראה לנשים בכל העולם, מובן שעיתונאים יתעניינו בדעתה של הכוכבת הישראלית גל גדות בנוגע לנושא.





גדות נשאלה איך תגיב וונדר וומן להטרדה מינית במסיבת עיתונאים בלונדון, והשחקנית הציגה תשובה פשוטה שמשקפת את אופיה: "אני לא חושבת שוונדר וומן תאפשר לאף אחד אחד להשתמש בכוחו נגד רצונה. הרצון שלה חזק מאוד וכך גם היא".


נקווה שדעתה הנחרצת של השחקנית הישראלית בנושא, תהווה השראה עבור נשים וגברים שעברו או עוברים בימים אלו הטרדות, לעמוד על שלהם ולעצור את התופעה.