הקומיקאי לואי סי. קיי. התייחס הערב (שישי) לראשונה לתחקיר הניו יורק טיימס, המציג טענות של חמש נשים הטוענות כי הוא הטריד אותן מינית בעבר. "הסיפורים האלה נכונים. באותה תקופה, אמרתי לעצמי שהתנהגתי כראוי, כי מעולם לא הראיתי לאישה את איבר מיני מבלי שביקשה. אבל מאוחר יותר בחיי, מאוחר מידי, למדתי שברגע שיש לך כוח והשפעה על אדם אחר, ברגע ששואלים אותם את השאלה הזו, הדבר כבר לא בגדר שאלה", כתב בהצהרה שפרסם בתקשורת. עוד נכתב: "הנשים הללו העריצו אותי, ואני ניצלתי את זה. אני מביע חרטה על מעשי, ורק אתמול הבנתי את המצב שהעמדתי אותן בו".
כזכור, אמש פורסם בניו יורק טיימס תחקיר, הכולל חמש עדויות של נשים שטוענות כי הסטנדאפיסט הטריד אותן מינית. על פי הדיווח, בשנת 2002 צמד הקומיקאיות משיקגו, דנה מיני גודמן וג'וליה וולוב, קיבלו הזדמנות להופיע בפסטיבל אומנויות הקומדיה האמריקאית באספן, קולורדו. במהלך הפסטיבל הזמין אותן הקומיקאי לבלות בחדרו במלון, שם הציע להם לשתות כוסית יין לאחר הופעה מאוחרת של השתיים. ברגע שנכנסו לחדרו, כך לפי עדויותיהן, שאל אותן הקומיקאי אם הוא יכול לחשוף בפניהן את איבר מינו. הן חשבו שמדובר בבדיחה וצחקו, "אבל אז", לטענת גודמן, "הוא באמת עשה את זה. הוא התחיל להוריד את כל הבגדים ולאונן מולנו". 

בשנת 2003, לעומת זאת, אישה בשם אבי שכנר, הזמינה את הסטנדאפיסט לאחת ההופעות שלה, ובמהלך שיחת טלפון, כך לטענתה, שמעה אותו מאונן בזמן שדיברו. 

קומיקאית אחרת, בשם רבקה קורי, סיפרה כי בזמן שהופיעה עמו ב"פיילוט" שצילמו לאחד מערוצי הטלוויזיה בשנת 2005, הוא שאל גם אותה אם הוא יכול לאונן בפניה, אך היא סירבה. כעת, לאחר שנים של שמועות לא מבוססות על הקומיקאי בנושא, נשים נוספות נחשפות בעיתון האמריקאי וטוענות כי הוא הטריד גם אותן, כאמור.