האם סיפור הגבורה של השבוע האחרון, בכיכובה של גל גדות, יתברר כשקרי? בתחילת השבוע דיווח אתר "פייג' סיקס" כי כוכבת "וונדר וומן" סירבה להשתתף בסרט ההמשך במידה והמפיק ברט ראטנר שהואשם בהטרדות מיניות יהיה מעורב בהפקתו. על אף שרבים בהוליווד תמכו במהלך של השחקנית הישראלית, כעת מתברר כי הדיווחים לא היו מדויקים.



דובר אולפני "האחים וורנר" מסר היום (שלישי) הודעה כי הידיעות שהתפרסמו במהלך סוף השבוע "הן שקריות". ההסבר מאחורי ההודעה של האולפנים פשוט: הם כבר ניתקו קשרים עם חברת "RatPac" שבבעלות ראטנר, ומעבר לכך החוזה עמו יסתיים גם כך במרץ 2018, כחצי שנה לפני מועד יציאת הסרט. נציגיהם של גדות וראטנר לא הגיבו לדיווח. 



כזכור, ביום ראשון, מקור הוליוודי מסר כי השחקנית, שבחודש שעבר סירבה להשתתף באירוע בו הייתה אמורה להגיש לראטנר פרס, נוקטת בעמדה תקיפה לגבי הטרדות מינית בהוליווד ולא רוצה שהלהיט הקולנועי בהשתתפותה יסייע לאדם שהואשם בעבירות מין.






בריונות והטרדה מינית אינן מתקבלות על הדעת


חברת ההפקות של ראטנר סייעה להפיק את "וונדר וומן" כחלק מהסכם עם ענקית הבידור "האחים וורנר". הסרט הכניס מעל ל-400 מיליון דולר ברחבי העולם, וחברתו של ראטנר תקבל חלק נכבד מההכנסות. עובד בחברת "האחים וורנר" אמר כי "ראטנר הרוויח כסף רב מהצלחת "וונדר וומן" בעקבות הסיוע של חברתו למימון הסרט הראשון. על פי הדיווח, גדות אמרה כי היא לא תחתום על חוזה עבור סרט ההמשך אם "האחים וורנר" לא תקנה את חלקו של ראטנר בהסכם ותיפטר ממנו.



המקור הוסיף לגבי השחקנית הישראלית: "היא קשוחה ועומדת על עקרונותיה. היא יודעת שהדרך הטובה ביותר לפגוע באנשים כמו ראטנר היא דרך הארנק. היא גם יודעת ש'האחים וורנר' חייבת לצדד בה בנושא הזה. הם לא יכולים לאפשר לאדם שמואשם בהטרדה מינית של נשים לממן חלקית סרט על העצמה נשית".



גל גדות ומי שבגללו החל גל החשיפות, הארווי וינשטיין.  Getty images
גל גדות ומי שבגללו החל גל החשיפות, הארווי וינשטיין. Getty images



בשבוע שעבר חברת "האחים וורנר" הודיעה כי היא מנתקת קשר ישיר לראטנר בעקבות האשמות בהטרדה מינית שהופנו כלפיו על ידי מספר שחקניות, כולל אוליביה מאן ונטשה הנסטרידג'. ראטנר הכחיש את הטענות נגדו.



מוקדם יותר החודש, גדות העלתה פוסט באינסטגרם בו כתבה: "בריונות והטרדה מינית אינן מתקבלות על הדעת. אני עומדת לצד כל הנשים האמיצות שמתעמתות עם פחדיהן ומדברות. יחד אנו עומדות. כולנו מאוחדות בתקופה זו של שינוי".