פרשות ההטרדות המיניות בהוליווד ממשיכות לספק כותרות: אוליביה מאן אומרת כי היא לא תשכח עד כמה מהר הוליווד זנחה את העיסוק בהאשמות שלה כלפי המפיק ברט ראטנר, וכי היא לא עשתה מספיק בנושא. כזכור, השחקנית היא כאחת משש נשים שחשפו בחודש האחרון כי המפיק המצליח הטריד אותן מינית, והביאו את אולפני "האחים וורנר" להודיע כי הם לא יחדשו את ההסכם איתו.



כעת טוענת מאן כי לא די באי חידוש החוזה עם המפיק המטריד, וכי יש להפסיק מיידית את החוזה בשווי 450 מיליון דולר בין אולפני האחים וורנר עם חברת "RatPac" שבבעלותו. בראיון למגזין "לוס אנג'לס טיימס" אמרה השחקנית: "אני דורשת מחברת האחים וורנר לנתק את כל הקשרים עם ברט ראטנר".


כזכור, בסוף השבוע שעבר, אישרה השחקנית הישראלית גל גדות כי ראטנר לא ישתתף בהפקת סרט ההמשך ל"וונדר וומן", ואמרה שההחלטה על כך היא "הדבר הנכון לעשות". "כולם יודעים איך אני מרגישה מפני שאני לא מסתירה שום דבר", אמרה גדות בראיון לרשת NBC. "האמת היא שיש כל כך הרבה אנשים שמעורבים בהפקת הסרט הזה, זו לא רק אני. כולם הביעו את אותם רגשות. כולם ידעו שזה הדבר הנכון לעשות".



גדות הייתה אמורה להגיש פרס לראטנר באירוע של קק"ל שנערך בארה"ב בסוף אוקטובר. לפי דיווח ב"וראייטי", השחקנית החליטה ברגע האחרון שלא לקחת חלק באירוע. בשבוע שעבר דיווח האתר "פייג' סיקס" כי גדות איימה לא לקחת חלק בסרט ההמשך אלא אם כן ראטנר יפוטר. "היא קשוחה ועומדת על עקרונותיה", אמר אז מקור בחברת "האחים וורנר" לאתר. "היא גם יודעת שהדרך הטובה ביותר לפגוע באנשים כמו ראטנר היא דרך הארנק".