סערת ההטרדות בהוליווד לא שוככת: השחקנית המפורסמת נטלי פורטמן מספרת כי היא חוותה עשרות פעמים הטרדות מיניות כחלק מפעילותה בתעשיית הקולנוע ואף קיבלה הצעה מגונה ממפיק ידוע בהוליווד. "כששמעתי את כל הסיפורים שיוצאים עכשיו, אמרתי לעצמי, וואו, יש לי מזל שזה לא קרה לי'", סיפרה היום (שלישי) בפאנל מיוחד שהתקיים בפסטיבל "Vulture" בלוס אנג'לס. "ואז, כשחשבתי על כך שוב, אמרתי 'בסדר, מעולם לא הותקפתי מינית, ממש לא, אבל חוויתי הטרדה או אפליה כמעט בכל הדברים שעבדתי עליהם'".



"מנקודה בה חשבתי שאין לי 'סיפור' הגעתי לנקודה בה הבנתי, 'רגע, יש לי 100 סיפורים'", הוסיפה השחקנית. "אני חושבת שלהרבה אנשים יש את התובנות האלו עם עצמם, של דברים שהם פשוט לקחו כמובנים מאליהם, כ'חלק מהתהליך'".






ההצעה המגונה: "גיליתי במטוס מיטה בלבד"



פורטמן חשפה כי בעברה הוזמנה לטיסה פרטית עם מפיק, וכשהיא עלתה למטוס היא גילה שהייתה בו רק מיטה: "לא קרה כלום. לא הותקפתי. אמרתי לו 'אני לא מרגישה בנוח' והוא כיבד את זה, אבל זה היה ממש לא בסדר. זה היה לא מקובל ומניפולטיבי, זה הותיר בי צלקת".



עוד הוסיפה השחקנית, שבשל נקודת הזינוק לקריירת המשחק שלה, שהחלה בגיל צעיר בסרט "לאון", היא המשיכה לקבל הצעות לתפקידים בעלי אופי מיני מגיל 13, דבר שהשפיע עליה רבות אז.