סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס אל אולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים אלינו.


סה לה וי


קומדיה. חתונה מפונפנת מסתבכת במיטב המסורת של חוק מרפי, כשכל מה שיכול להשתבש אכן משתבש: בלון פורח שנעלם עם החתן, צלם חתונות שנלחם בצלמי טלפונים סלולריים, מנות עיקריות שפג תוקפן, וכלה שפוגשת בחתונה דווקא את אהובה לשעבר.





בימוי: אוליביה נקש ואריק טולדנו ("מחוברים לחיים"). שחקנים: ז'אן פייר בכרי ("תסתכלו עלי"), ז'יל ללוש, סוזן קלמנט. צרפת, 2017. 115 דקות.


מדד אתר רוטן טומטוז: 67%




קרב המינים


דרמת ספורט. טורניר הטניס המפורסם שהתקיים ב־1973 בין בילי ג'ין קינג לבין אלוף העולם לשעבר בובי ריגס, שהפך למלחמה בין המינים. האירוע העלה לסדר היום את הדיון בין גברים ונשים בחדר המיטות והישיבות, והפך לאירוע הספורט הטלוויזיוני הנצפה ביותר בכל הזמנים.



בימוי: ג'ונתן דייטון, ואלרי פאריס. שחקנים אמה סטון, סטיב קארל ("המשרד"), אליזבת' שו, שרה סילברמן. ארצות הברית, 2017. 121 דקות.
מדד אתר רוטן טומטוז: 84%


לילות מנהטן

מותחן. עיתונאי חוקר ורודף סקנדלים נשאב לתעלומה מסתורית שאישה יפהפייה מבקשת שיחקור. היא מציגה בפניו דוח משטרתי על רצח בעלה, מפיק סרטים ידוע שנמצא מוטל בחצר נעולה מפנים, ללא דרך יציאה שבה רוצח כלשהו יכול היה לצאת.



בימוי: בריאן דקובליס. שחקנים: אדריאן ברודי ("הפסנתרן"), איבון סטרזובסקי ("דקסטר"), קמבל סקוט ("ספיידרמן המופלא"), ג'ניפר בילס ("פלאשדנס"). ארצות הברית, 2016. 113 דקות.
מדד אתר רוטן טומטוז: 54%


האיש שהפיל את הבית הלבן

דרמה. סיפורו האמיתי של "גרון עמוק", המקור שחשף את אחת השערוריות הגדולות באמריקה של שנות ה־70 והמלחמה הקרה. גילויו כסוכן החשאי של מארק פלט וחייו אחרי חשיפת הסוד השמור ביותר בהיסטוריית הריגול.



בימוי: פיטר לנדסמן. שחקנים: ליאם ניסן, דיאן ליין, טוני גולדווין, מייקל סי. הול, טום סיזמור, ברוס גרינווד, נוח ויילי. ארצות הברית, 2017. 103 דקות.
מדד אתר רוטן טומטוז: 49%