השחקנית הישראלית המצליחה בעולם כובשת עוד יעד: אתר הקולנוע הגדול בעולם IMDB הכריז על רשימת עשרת הכוכבים הגדולים שלו לשנת 2017, כשבמקום הראשון מי אם לא אשת חיל - גל גדות. בחירת הכוכבים של האתר מתבצעת על פי הדירוגים הגבוהים ביותר לאורך השנה בטבלאות השונות של IMDB, בו מבקרים יותר מ-250 מיליון גולשים מדי חודש.



מיד אחרי גדות מדורג השחקן תום הארדי, למקום השלישי השחקנית אמיליה קלארק, במקום הביעי נמצאת אלכסנדרה דדריו, ובמקום החמישי ביל סקרסגרד - המשחק את הנבל הראשי בסרט "זה".


עם יציאת "וונדר וומן" הפכה גל גדות לסמל פמיניסטי, כשאשה חזקה בהוליווד, בסרט שגם בויים עם ידי אשה. נראה שגם ברשימה של IMDB גל מובילה תנועה נשית - כשהיא נבחרה למעשה להיות הראשונה מבין שבע נשים ברשימת 10 הכוכבים של האתר.

"זו לא הפתעה שגל גדות נבחרה כוכבת הגדולה של שנת 2017", אמר קית' סימנטון, עורך בכיר באתר IMDB. "היא מגלמת גיבורת על בסרטים 'וונדר וומן' ו'ליגת הצדק', והפכה משחקנית נישה לאשה הכי נצפית של השנה באתר".



הסרט "וונדר וומן" שבו גילמה גדות את דמותה של דיאנה, נסיכת האמזונות שמגיעה לעזור לבני האדם, גרף עד כה הכנסות של 412 מיליון דולר בארה"ב ו־822 מיליון דולר ברחבי העולם. "וונדר וומן" גם שבר את שיא ההכנסות בסוף השבוע הראשון לסרט בבימויה של אישה, פטי ג'נקינס.