לאחר גל התלונות בגין הטרדה מינית נגד מפיק העל, הארווי ויינשטיין, חשפה הערב (רביעי) השחקנית סלמה הייק כי גם היא הוטרדה על ידי אחד האנשים החזקים בהוליווד. בווידוי, שפרמסה ב"ניו יורק פוסט", כתבה הייק כי "ויינשטיין הוא גם המפלצת שלי", וחשפה כי "הוא שנא את המילה לא".



השחקנית המפורסמת טענה כי במשך השנים סבלה מהטרדות בלתי פוסקות מוויינשטיין. במסגרת זו, היא חשפה כי לאחר שסירבה להצעה של ויינשטיין, בעלת אופי מיני, היא חששה שסרטה משנת 2002, "פרידה", שבו שיחקה, ייפגע כתוצאה מכך.



"הייתי כל כך נרגשת לעבוד איתו ועם חברת ההפקה שלו. בתמימות שלי, חשבתי שהחלום שלי התגשם - הוא לקח סיכון לגביי ונתן לי הזדמנות", סיפרה השחקנית.



ויינשטיין. צילום: רויטרס
ויינשטיין. צילום: רויטרס



במסגרת דבריה, היא לא פירטה את המפגשים הספיציפיים שבהם נאלצה לסרב לו, אך טענה כי נאלצה "לא לפתוח לו את הדלת במהלך כל שעות הלילה, מלון אחרי מלון, אתר (צילום) אחרי אתר, שבו היה מופיע בלי הודעה מוקדמת, אפילו אם הוא לא היה מעורב בסרט שאותו צילמתי באותה עת".



בנוסף, בת ה-51 ציינה כי היא סירבה "להתקלח איתו, לתת לו לראות אותי מתקלחת, לאפשר לו להעניק לי עיסוי, לסרב לחבר עירום שלו לעסות אותי, לא לאפשר לו לבצע מי מין אוראלי ולא להתפשט ביחד עם אישה אחרת. לא, לא ולא".



הייק כתבה גם כי "הוא שנא את המילה לא", וסיפרה כי בפתיחה של פסטיבל הסרטים בוונציה, שבו הופיע הסרט "פרידה", הוא גרר אותה עמו למסיבה שבה פגשה נשים שחשבה שהן דוגמניות, אך בהמשך גילתה כי מדובר בזונות.