שלוש נשים שמאשימות את שחקן הקולנוע האמריקאי דסטין הופמן נחשפו לראשונה הלילה (שלישי) בראיון לרשת NBC האמריקאית. השחקנית קתרין רוסטר טענה כי השחקן נגע בה בניגוד לרצונה, ביקש שתעסה אותו, וניסה לחדור אליה באצבעותיו בזמן ששניהם עבדו במחזה "מותו של סוכן" בברודוויי ב-1984. "הרגשתי את ידו עולה במעלה הירך שלי ויום אחד הוא ניסה לחדור אלי באצבעותיו ונדהמתי. נאמר לי לקבל את זה. הוא היה השחקן הכי מפורסם בעולם, בשיא הקריירה שלו. אני הייתי אלמונית, אף אחד לא היה מאמין לי".


שנה מאוחר יותר, אנה גרהם האנטר, אז בת 17, עבדה כעוזרת הפקה בגרסת הסרט ל"מותו של סוכן" שגם בו כיכב הופמן. במהלך ההפקה, היא טענה, השחקן הטריד מינית כגם אותה, בכך שנגע בה בניגוד לרצונה וסיפר בדיחות גסות. אישה נוספת, קורי תומאס, טוענת שבשנת 1980 כאשר הייתה בת 16, הופמן חשף את עצמו בפניה בחדר מלון וביקש שתעסה אותו. שתי נשים נוספות האשימו את הופמן בהטרדה מינית, אך תומאס, רוסטר והאנטר היו הראשונות לדבר בפומבי על האשמותיהן כלפיו. "קשה ככל שזה יהיה, רציתי לבחור באמת על פני הבושה", אמרה תומאס על החלטתה להיחשף.

רוסטר סיפרה על הדרך שבה ההטרדה לכאורה השפיעה על חייה. "זה פגע לי בביטחון ובכבוד העצמיים", אמרה." זה היה משפיל ומבזה. אנשים שואלים: 'איך זה לעבוד עם דסטין?' ואני מספרת חצי מהאמת, שכשחקנית אני חייבת לו הכל. למדתי כל-כך הרבה. אבל אז אני עוצרת ויש לי הרגשה רעה בבטן לגבי האמת המלאה, שהוא היה מתעלל ובריון".  
היחצ"נית של הופמן סירבה להגיב על הראיון, לפי NBC. עם זאת, עורך דינו של הופמן מארק נובאואר הכחיש בעבר את טענותיה של תומאס, וכן האשמות בתקיפה מינית מאישה בשם מליסה קסטר, וכינה אותן "הוצאת לשון הרע". בתגובה למאמר שפורסם בנומבר בו  האשימה אותו האנטר בהטרדה מינית, הופמן התנצל. "יש לי כבוד רב לנשים ואני מרגיש נורא שמשהו שעשיתי שם אותן במצב לא נוח", אמר אז הופמן. "אני מצטער, זה לא מייצג את מי שאני".
כזכור, גל האשמות בהטרדה מינית בהוליווד, בתקשורת ובפוליטיקה בארה"ב ובעולם החל עם חשיפת התלונות נגד מפיק העל הארווי ויינשטיין