רוב הסיכויים שנגן קלטות הווידאו שלכם מאוחסן בבוידעם, לצד קלטות VHS ישנות: מ"מלך האריות" ועד "לב אמיץ". שוויין של קלטות רבות ילך ויגדל ככל שהן ייעשו נדירות יותר, ולכן אנשים שצברו ערימה רצינית עשויים למצוא את עצמם עם אוסף ששווה הרבה כסף. אז אם יש בבעלותכם קלטת, זה הזמן להביא את הסולם.

דייוויד ג'ינקס, מחברת השליחים הבינלאומית "פרסל הירו", אמר כי ה-VHS עשוי להגיע לרמת הערך של תקליטי ויניל. "צריך ללמוד את הלקח מהתקליטים. אלבומים מקוריים שווים היום הרבה מאוד כסף. היום קלטות ווידאו הן ארעיות כמו שתקליטים היו פעם, והם נעלמים במהירות מבתינו". הוא הסביר שנגן וידאו נמכר באתר ebay בעלות שבין 20 ל-27 דולר, ואילו כמויות קטנות של קלטות שוות בין 14 ל-27 דולר.

הרוב המכריע של הסרטים הוא מז'אנר האימה, ולפי אתר הענתיקות "לאב אנטיקס", רבים מהם נאסרו לאחר שהופצו. מומלץ לחפש קלטות וידאו שמעולם לא הומרו ל-DVD או לבלו-ריי. דן קינם, אספן קלטות, הסביר שהאיכות של הקלטות מוערכת היום באותו אופן שבה אספנים מעריכים את הסאונד של תקליטי הוויניל. "אלה סרטים שמרגישים יותר מדי "נקיים" על DVD או בלו-ריי, כאילו הם מעולם לא נועדו להיראות טוב כל-כך. אפשר לראות את הטעויות שהם עשו ואת האיפור הגרוע וכל השאר. לצפות בהם ב-VHS זה קרוב יותר לדרייב-אין או לבית הקולנוע הישנים, לדרך שבה הבמאי התכוון שהם ייראו". 

תקליטים. צילום: גטי אימג'ז
תקליטים. צילום: גטי אימג'ז