סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס אל אולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים השופ"ש.



הלומים
דרמה משפחתית. הזמן: ערב מלחמת יום הכיפורים. שש שנים אחרי שחזר הלום קרב ממלחמת ששת הימים, מבינה אשתו של מנשה שהוא לעולם לא יחזור להיות האדם שהיה לפני המלחמה. בעוד שהוא מעביר את ימיו בנסיעות ארוכות וניסיונות התאבדות, מנסה אשתו לשכנע את הצבא האטום להפסיק לקרוא לו למילואים. בנוסף, ילדו בן ה־10 מנסה להבין מדוע הוא לא מתנהג כמו כל האבות הרגילים.



בימוי: ארז מזרחי וסהר שביט. שחקנים: עמוס תמם, אדווה בולה, רועי פינק, ערן איווניר, בן סלע, יהב סבג, מיכל לוי, שלום כורם, יעל יקל, תום קרויטרו. ישראל, 2017. 110 דקות. 





העיתון
מותחן פוליטי. סוד שערורייתי שהוסתר מפני הציבור האמריקאי במשך קדנציות של ארבעה נשיאים שונים, נחשף על ידי עיתונאי רב תושייה מ"הוושינגטון פוסט", ומציב את התקשורת נגד הממשל בקרב ראש בראש על עתיד הדמוקרטיה. 


בימוי: סטיבן שפילברג. שחקנים: מריל סטריפ, טום הנקס, אליסון ברי, בוב אודנקירק, קארי קון, ברוס גרינווד. ארצות הברית, 2017. 130 דקות.
מדד רוטן טומטוז 86%



העדות
מותחן. היסטוריון חוקר רצח מחריד של 200 יהודים בשלהי מלחמת העולם השנייה. במהלך ניסיונותיו למצוא הוכחות לקיום של קבר אחים באזור שעליו מתכננת העירייה לבנות פרויקט נדל"ני, הוא נחשף לעדות שסודקת את זהותו. מבוסס על אירוע אמיתי.

בימוי: עמיחי גרינברג. שחקנים: אורי פפר, חגית דסברג, ליא קניג, שמוליק עצמון, אורי יניב, מרים גבריאלי, אירנה פלורי, מיכאלה רוזן, דניאל אדרי, עינת סגל כהן. ישראל, 2017. 93 דקות.



הפרעה בקצב הלב
דרמה חברתית. אשתו של פרמדיק צעיר ומוכשר, שעובדת איתו בבית החולים, מבקשת ממנו גט משום שלטענתה הוא מתעניין יותר בחולים מאשר בה. במקביל, המנהל החדש והנוקשה קובע חוקים חדשים לפרמדיקים. על רקע הטיפול הבלתי מתפשר בחולים וכמויות האלכוהול, הם נאבקים לחזור זה לזו.
בימוי: בוריס חלבניקוב. שחקנים: אלכסנדר יטשנקו, אירינב גורבצ'בה, ניקולאי שרייבר, סרגיי נסדקין. רוסיה־פינלנד-גרמניה, 2017. 116 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 79%