הנוסע

מותחן פעולה. שוטר לשעבר שהופך לסוכן ביטוח, מפוטר מעבודתו. בדרכו הביתה ברכבת, הוא מקבל מנוסעת מסתורית הצעה מפתיעה שהוא לא יכול לסרב לה: לאתר עבורה נוסע אלמוני, לפני שהרכבת תיעצר, תמורת סכום כסף משמעותי. מאוחר מדי הוא מגלה שתג המחיר על המשימה שלקח על עצמו גבוה מדי, ומוצא את עצמו במרוץ נגד השעון, בניסיון להציל את כל הנוסעים מקונספירציית הפשע שאליה נקלע.
בימוי: ז'אומה קולייט־סרה ("נון סטופ"). שחקנים: ליאם ניסן, ורה פרמיגה, ג'ונתן בנקס, פטריק וילסון. ארצות הברית, 2018. 105 דקות. 

מדד רוטן טומטוז: 55% 
 
המשחק הגדול

קומדיית פעולה. ספורטאית שגדלה בבית תחרותי שבו להפסיד זו לא אופציה, מחליטה לעבור להוליווד ולהיכנס לתחום הישגי לא פחות - פוקר. לא עובר זמן רב, והאומץ שלה משגר אותה לצמרת הכוכבים והטייקונים, והיא מוכתרת כ"נסיכת הפוקר". כשהאף־בי־איי מחליט לפתוח בחקירה נגדה, כולם נעלמים, והיא נותרת לבדה במערכה אך לא נותנת לעצמה להפסיד.
בימוי: אהרן סורקין ("הרשת החברתית"). שחקנים: ג'סיקה צ'סטיין, אידריס אלבה, קווין קוסטנר. ארצות הברית, 2017. 140 דקות. 
מדד רוטן טומטוז: 81% 

המשחק הגדול
המשחק הגדול
 

שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי

דרמה. אחרי שבמשך חודשים לא נתפס רוצח בתה, נוקטת אישה צעד נועז, ומחליטה לקנות את שטחי הפרסום של שלושה שלטי ענק בכניסה לעיירה שבה היא גרה, ובהם היא מפנה אצבע מאשימה כלפי השריף הנערץ של העיירה. עד מהרה היא מקוממת עליה את העיירה כולה. זוכה ארבעה פרסי גלובוס הזהב.
בימוי: מרטין מקדונה ("ברוז'"). שחקנים: פרנסס מקדורמנד, וודי הרלסון, סם רוקול, פיטר דינקלג'. ארצות הברית, 2017. 115 דקות. 
מדד רוטן טומטוז: 93% 
 
מאורת הגנבים

דרמת מתח. חייה של יחידת העילית של מחוז לוס אנג'לס ושל שודדי הבנקים הטובים ביותר בעיר מצטלבים, כשהשודדים מתכננים שוד של הכסף שמושמד מדי יום בבנק הפדרלי מתחת לאפם.
בימוי: כריסטיאן גאדגאסט. שחקנים: ג'רארד באלר, פבלו שרייבר, פיפטי סנט. ארצות הברית, 2018. 135 דקות.