90 שנה אחרי שהופיעה לראשונה על מסך הקולנוע, זכתה מיני מאוס, אחת הגיבורות המצוירות המפורסמות ביותר של אולפני דיסני, לקבל כוכב בשדרה הידועה של הוליווד. “זה היום הטוב ביותר שלי אי פעם”, הכריזה מי שהתחפשה לעכברה האהובה.



אף שחברה הטוב, מיקי מאוס, קיבל כוכב כבר בשנת 1978 וגם גיבורים נוספים מסרטי דיסני כמו דונלד דאק ופו הדוב זכו לכוכבים משלהם, נאלצה מיני מאוס להמתין עד שאנשי דיסני יגישו את הבקשה להענקת הכוכב, וביום שני בערב היא זכתה לכבוד. כמו כן, נשיא לשכת הסחר של הוליווד, לרון גובלר, הודיע כי 22 בינואר יהיה בכל שנה “יום מיני מאוס” בעיר הסרטים.



“אני מוקירה תודה ורוצה להודות לכל חברי מרחבי העולם”, אמרה השחקנית המחופשת למיני מאוס בטקס החגיגי, שאליו הגיעו מנהלי אולפני דיסני ואדם המחופש למיקי מאוס. “מיקי, אני שמחה שאתה פה כדי להיות שותף איתי ביום הנפלא הזה”, הוסיפה מיני.



הזמרת קייטי פרי, שלבשה שמלה עם נקודות אדומות במחווה למיני מאוס, חלקה לה מחמאות בטקס. “תמיד היה מנחם לראות את הפנים שלה בביקורים בפארקים של דיסני”, אמרה. “לראות את מיני זה כמו לחזור הביתה. זה כישרון מיוחד להביא שמחה לרבים כל כך והיא עושה זאת ללא מאמץ”.



הדמות של מיני מאוס הופיעה לראשונה בסרט האנימציה הקצר “אוניית הקיטור ווילי” לצד מיקי מאוס, ומאז השתתפה ביותר מ־70 סרטים. היא גם חברה קבועה בערוץ הטלוויזיה של דיסני וממשיכה להופיע בתוכניות, ובראשן “מועדון החברים של מיקי” לצדם של ידידיה המצוירים.