חוטים נסתרים
דרמה ביוגרפית. בלונדון של שנות ה־50, חייט רווק שמנהל בית אופנה עילית לנשות החברה הגבוהה, מחליף בחורות כמו גרביים, עד שהוא נתקל במלצרית חזקה שהופכת למוזה ולמושא אהבתו ההרסנית.
מועמד לשישה פרסי אוסקר. בימוי: פול תומאס אנדרסון ("מנגוליה"). שחקנים: דניאל דיי לואיס, ויקי קריפס, לסלי מנוויל. ארצות הברית, 2017 . 116 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 91%



אהבה חסרה
מותחן פוליטי. בעיצומו של תהליך גירושים סוער ומלא ריבים, בני זוג שוכחים את הבן שלהם, עד שהוא נעלם. מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר.
בימוי: אנדריי זבייגינצב. שחקנים: מריאנה ספיבק, אלכסיי רוזן, מאטווי נוביקוב, מרינה וסילייבה. רוסיה, 2017. 127 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 93%



האיש שבקיר
מותחן. אישה צעירה מתעוררת בערב שישי ומגלה שבעלה נעלם באורח מסתורי. הסרט עוקב אחר הלילה המסויט שהיא עוברת, המורכב מסדרת מפגשים עם אורחים שמגיעים לסייע או לנחם, וכל מפגש מורכב משוט ארוך אחד המעצים את החרדה עד לסוף הבלתי נמנע.
בימוי: יבגני רומן. שחקנים: תמר אלקן, גלעד כהנא, אלי גורנשטיין, רוי מילר, רות רסיוק, רודייה קוזלובסקי. ישראל, 2017. 92 דקות.



12 לוחמים
דרמה. בימים שלאחר אסון התאומים, היחידה האמריקאית הראשונה שנשלחת לאפגניסטן, נאלצת להסתדר עם כוחות הברית האפגניים במלחמתם נגד אל־קעידה והטאליבן. למרות האויב המשותף, מתקשות היחידות לסמוך אחת על השנייה, ועד מהרה הם נאלצים לנטוש או לברוח לתוך האזורים הסלעיים של אפגניסטן, רכובים על סוסים וחשופים לסכנה. מבוסס על סיפור אמיתי.
בימוי: ניקולאי פוגלסיג. שחקנים: כריס המסוורת', מייקל שאנון, מייקל פניה, נביד נגהבן, טרבונטה רודס, אלזה פטקי, ויליאם פיכנטר, רוב ריגל, טיילור שרידן. ארצות הברית. 2018. 140 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 54%


הדבורה מאיה: גביע הדבש
אנימציית ההרפתקאות. ברגע של התלהבות, הדבורה מאיה גורמת לתקרית מביכה בתחרויות "משחקי הדבש". כדי להציל את הכוורת שלה, היא נאלצת לחבור לחבורת חרקים לא יוצלחים, ומובילה אותם להתחרות יחדיו. מדובב לעברית. אוסטרליה־גרמניה, 2017. 83 דקות.