סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס אל אולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.


לחיות בקטן


דרמה. בעולם של זיהום אוויר והתפוצצות אוכלוסין, צוות מדענים מפתח טכנולוגיה שעשויה להציל את כדור הארץ על ידי כיווץ בני אדם לגודל של בובות משחק. זוג נשוי מחליט לעבור את תהליך המזעור הבלתי הפיך, אך ברגע האחרון האישה מתחרטת והגבר נותר לבדו עם המציאות החדשה, החושפת בפניו את המיקרוקוסמוס של ארצות הברית, על פערי המעמדות והשחיתות שבה.

בימוי: אלכסנדר פיין. שחקנים: מאט דיימון, כריסטוף וולץ, קריסטן וויג, לורה דרן. ארצות הברית, 2017 . 135 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 51%




הריבוע

קומדיה שחורה. כשאוצר מוסרני במוזיאון מכובד מחליט להציג את "הריבוע", יצירה אוונגרדית שמטרתה לדחוף את הצופים להיות טובים זה לזה, הוא עצמו לא מצליח לעמוד במשימה.
בימוי: רובן אוסטלנד. שחקנים: קלאס בנג, אליזבת מוס, דומיניק ווסט. שוודיה, 2017. 142 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 81%




נסיעת לילה

מותחן נקמה. שני חברים יוצאים לקרוע את פריז בלילה של הוללות ומסיבות. כשהם מחליטים לעקוץ את המונית ולברוח בלי לשלם, הם מבינים שהתעסקו עם הנהג הלא נכון, והוא הולך לרדוף אחריהם כל הלילה.
בימוי: ג'וליאן סרי. שחקנים: ג'ונתן מישל הווארד, ג'ונתן דמורגר, פאני ואלט. צרפת, 2015. 80 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 50%




אויבים

דרמת מסע. ב־1892 בניו מקסיקו, קצין צבא ותיק יוצא למשימה אחרונה לפני פרישתו המיוחלת: ללוות צ'יף אינדיאני גוסס ומשפחתו בחזרה לביתם. כדי להשלים את המשימה, נאלצת החבורה להיאבק בתנאי טבע בלתי אפשריים.
בימוי: סקוט קופר. שחקנים: כריסטיאן בייל, רוזמונד פייק, ווס סטודי, ג'סי פלמונס, אדם ביץ', רורי קוקרן, בן פוסטר. ארצות הברית, 2018. 133 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 73%




יום אחרי יום

דרמה רומנטית. נערה בת 16 מתאהבת ברוח מסתורית שנכנסת כל יום לגוף אחר. כדי לשמור על החיבור הנדיר ביניהם, הם מנסים למצוא אחד את השנייה ולאהוב, כל יום בגוף אחר. בימוי: מייקל סוסי. 
שחקנים: מריה בלו, אנגורי רייס, אוון טיג. ארצות הברית, 2018. 91 דקות.


  
סיפור כיסוי

שני צעירים מוסלמים מאוהבים מתכננים לעבור ללמוד בניו יורק עד שאחיה של הצעירה, שהפך קיצוני ושמרן, מפריד ביניהם. הבחור המאוהב לא מוותר ומחליט לחדור לביתה של אהובתו מכוסה בבורקה ובטעות גם מפתה את האח הגדול.

בימוי: סו עבדי. צרפת 2017. 88 דקות.