אבל כבד בהודו בעקבות מותה הפתאומי של סרידבי קאפור, מהכוכבות המפורסמות של תעשיית הקולנוע המקומית בוליווד בארבעת העשורים האחרונים. קאפור הלכה לעולמה בגיל 54 לאחר שלקתה בלבה. משפחתה של סרידבי מסרה כי השחקנית שהתה בדובאי לרגל חתונת אחיינה וכי היא מתה מהתקף לב ביום שבת בלילה. יחד עמה היו בעלה, בוני קאפור, ובתה הצעירה, קושי, ואמש הובאה גופתה למומבאי במטוס פרטי. "אנחנו בהלם לחלוטין", אמר הגיס, השחקן סנג'אי קאפור. "לא הייתה לה היסטוריה של התקפי לב".



סרידבי, שנולדה בשם שרי אמה יאנגר איאפן, שיחקה לראשונה בסרט בעת שהייתה בת ארבע, ובכל שנות ילדותה ונעוריה היא המשיכה להופיע בסרטים. ההופעה הראשונה שלה בסרט בוליוודי הייתה בשנת 1978, אולם רק כעבור חמש שנים היא הפכה לכוכבת גדולה בעקבות הסרט "הימטוולה".





לאורך הקריירה הופיעה סרידבי ביותר מ־150 סרטים בחמש שפות הודיות שונות ונחשבה אחת השחקניות היחידות של בוליווד שהיו יכולות להוביל לבדן שוברי קופות ללא דמות גבר בתפקיד הראשי בשל נוכחותה המרשימה. בשל תרומתה לקולנוע ההודי, היא קיבלה את פאדמה שרי, הפרס האזרחי הרביעי בחשיבותו בהודו.



מיד לאחר שנודע על מותה של סרידבי הגיעו אלפי מעריצים לבית המשפחה והמשטרה תגברה את האבטחה במקום. הודעות אבל הגיעו משחקנים, מפוליטיקאים ומסלבריטאים בהודו, כמו גם מרחבי העולם. "עצוב לשמוע על מותה בטרם עת של השחקנית סרידבי", צייץ ראש הממשלה, נרנדרה מודי. "היא הייתה ותיקה בתעשיית הסרטים, והקריירה הארוכה שלה כללה תפקידים מגוונים והופעות זכורות".



ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן, העלה צילום שלו עם השחקנית המנוחה וכתב: "נהניתי מאוד לפגוש את האייקון של בוליווד, סרידבי, בביקורי האחרון בהודו. עצוב לשמוע את החדשות על מותה של שחקנית ומפיקה כה מוכשרת". שרת ההסברה של פקיסטן, מריום אורנגזב, מסרה: "אנחנו עצובים על מותה הפתאומי של הכוכבת האגדית של בוליווד, שעבודתה נגעה בחיים רבים ברחבי העולם".