מי יגלם את האויב הגדול של גל גדות? אתר "That Hashtag Show" האמריקאי פרסם היום (שלישי) מי יהיה הנבל הראשי בסרט ההמשך לשובר הקופות המצליח של הקיץ שעבר "וונדר וומן". כהמשך למסורת הפמיניסטית של הסרט, גם הדמות המרכזית תהיה אשה - הדמות אותה המציא וויליאם מונלטון מרסטון, "צ'יטה" (Cheetah), שעברה ארבעה גלגולים שונים מאז שהופיע לראשונה בקומיקס "וונדר וומן" בשנת 1943.



הדמות בסרט החדש תהיה מבוססת על הגרסה האחרונה של הדמות צ'יטה, ששמה האנושי הוא ברבדה אן מינרבה, כפי שמדווח אתר hollywoodreporter.com, ותגלם אותה לא אחרת מאשר השחקנית אמה סטון ששיחקה בשלל סרטים שהפכו לקלאסיקות, שרובם קומדיות, ולא סרטי אקשן ענקיים, כמו "סופרבאד", "בית השפנפנות", "ברוכים הבאים לזומבילנד", ו"באה בקלות".



אמה סטון. Splashnews
אמה סטון. Splashnews



התסריט לפרוייקט השאפתני הזה פותח על ידי הבמאית הידועה פטי ג'נקינס והתסריטאים ג'ף ג'והנס, ודייב קלהאן, על פי ההערכות העלילה תתרחש בשנות ה-80 על רקע המלחמה הקרה בי ארה"ב לברית המועצות, והצילומים יחלו ב-28 למאי בלונדון.





כזכור, הסרט שבו גילמה גדות את דמותה של דיאנה, נסיכת האמזונות שמגיעה לעזור לבני האדם, גרף עד כה הכנסות של 412 מיליון דולר בארה"ב ו-822 מיליון דולר ברחבי העולם. "וונדר וומן" גם שבר את שיא ההכנסות בסוף השבוע הראשון לסרט בבימויה של אישה, פטי ג'נקינס. הסרט הראשון בסדרה קיבל רוח גבית מתנועה הפמיניסטית על הדמות הראשית הנשית בו, והצבתה של אשה בתפקיד הבמאית, ונראה שגם הפעם מסתמן שהוא ימשיך את המסורת.