סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס אל אולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.



בחזרה מטואיצ'י
דרמה ביוגרפית. עיבוד הוליוודי לספר קאלט מאת יוסי גינסברג, שבמרכזו – רמת־גני צעיר שיוצא לטיול הגדול אחרי הצבא בדרום אמריקה. בבוליביה הוא חובר לשני ידידים מפוקפקים ונכנס איתם למעמקי יערות האמזונס. עד מהרה החלום הופך לסיוט, כשהוא מוצא את עצמו לבד בג'ונגל מול חיות טרף.


בימוי: גרג מקלין. שחקנים: דניאל רדקליף ("הארי פוטר"), תומס קרצ'מן, אלכס ראסל, ג'ואל ג'קסון. אוסטרליה־קולומביה, 2018. 115 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 55%





הוריקן
פעולה. הבמאי של "מהיר ועצבני" בסרט אסונות שמתחיל רגע לפני שסופת הוריקן מתקרבת לארצות הברית. שני סוכנים מיוחדים נשלחים להשמיד 600 מיליון דולר בשטרות ישנים באלבמה, אך הם לא היחידים שמתכננים להגיע אל הכסף.


בימוי: רוב כהן. שחקנים: טובי קבל, מגי גרייס, ראיין קוואנטן, ראלף אינסון. ארצות הברית, 2018. 110 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 35%





טומב ריידר
הרפתקאות. בתו הסוררת והעצמאית של הרפתקן מסתורי שנעלם עוד בהיותה ילדה קטנה, מנסה בגיל 21 למצוא את מקומה בעולם כשליחה על קטנוע ברחבי לונדון. היא מסרבת להאמין כי אביה מת, ובמקום לקחת את ניהול האימפריה הכלכלית שלו, היא מחליטה לצאת למסע כדי לברר אחת ולתמיד את סיבות היעלמותו המסתורית.



בימוי: רואר אוטוג. שחקנים: אליסיה ויקנדר, דומיניק ווסט, וולטון גוגינס, דניאל וו. ארצות הברית,2017. 118 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 50%