במסגרת קמפיין MeToo# סיפרו בחודשים האחרונים לא מעט כוכבות הוליוודיות ונשות תקשורת בגילוי לב כיצד הן הפכו קורבן להטרדות מיניות ולעתים אף לתקיפות אלימות. לעומתן, הזמרת והשחקנית הוותיקה ברברה סטרייסנד החליטה לחשוף כעת כי היא דווקא לא הוטרדה כלל במהלך הקריירה הענפה שלה ותהתה אם זה קשור למראה שלה.



הכוכבת היהודייה (75), שהשתתפה באירוע הפתיחה של פסטיבל הטלוויזיה השנתי פייליפסט בלוס אנג'לס, התייחסה לקמפיין שמסעיר את העולם כבר כמעט חצי שנה. "אנחנו בתקופה מוזרה כעת, במונחים של גברים ונשים, והמטוטלת נעה בכיוון הזה ובכיוון השני, והיא צריכה להגיע למרכז", אמרה.





כאשר המראיין, הבמאי והתסריטאי ריאן מרפי, תהה אם גם סטרייסנד עברה אירוע הטרדה או תקיפה, השיבה ענתה האייקון המוזיקלי, שבאמתחתה נמצא כל אחד מהפרסים החשובים בתעשיית הבידור האמריקאית, נחרצות: "לא, מעולם לא. לא הייתי אחת מאותן בחורות יפות עם אפים קטנים יפים. אולי זו הסיבה. אני לא יודעת, פשוט לא יודעת".



בעניין אחר, גם פארק דיסנילנד נאלץ להתאים את עצמו לאווירה הנוכחית בהוליווד. בחודש הבא ייסגר מתקן השעשועים "שודדי הקריביים" בפארק המפורסם בקליפורניה, שבו המבקרים שטים בסירות בין אתרים, בסיור שנועד להראות את תרבות הפיראטים במאות ה־17 וה־18. באחד הקטעים במסלול מופיעות בובות של נשים שמוצעות למכירה פומבית בשוק בתור כלה, אך כעת, אחרי 50 שנה, החליטו בדיסני לשנות את הסיפור ובמקום זאת להציב במקום אישה לבושה כפיראטית שמשגיחה על הנעשה בשוק. ההערכות הן כי המסלול ייפתח מחדש בתחילת יוני.