סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.



הבן דוד
סאטירי. שחקן, לכאורה שמאלני־ליברלי, אוסף כבכל יום את הפועל הערבי שלו לטובת שיפוץ הסטודיו. אך כשנערה בישוב שלו מותקפת והאשם נופל על הפועל, מתרופף האמון של השחקן היהודי בפועל הערבי שלו.



בימוי: צחי גראד. שחקנים: צחי גראד, עלא דקה, אסנת פישמן. ישראל, 2017. 90 דקות.






משום מקום

מותחן. כשטרגדיה תוקפת את משפחתה, ברגע אחד עולמה של אישה מתמוטט. שבורת לב ומובסת, היא מתחילה לחקור ולהבין כי משפחתה אינה קורבן מקרי. 


בימוי: פאטי אקין. שחקנים: דיאן קרוגר ("ממזרים חסרי כבוד"). גרמניה, 2017. 106 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 76%




יום נפלא

חייל משוחרר שחי עם אמו החולה וסובל ממצב נפשי רעוע, נעתר לבקשת סנאטור אמריקאי להציל את בתו שנחטפה ונמכרה לזנות, ויוצא למשימה שממנה אין דרך חזרה. 

בימוי: לין רמזי. שחקנים: חואקין פיניקס, קטרינה סמסונוס, אלסנדרו ניבולה, אלכס מאנט, ג'ון דומן, ג'ודית רוברטס. ארצות הברית־צרפת, 2017. 95 דקות.
מדד רוטן טומטוז: 86%




נשוי בהפתעה

קומדיה. אם חד־הורית שמתקבלת כמנקה ביאכטה של פלייבוי מפונק, מפוטרת על ידו ללא הצדקה. כשהוא מאבד את זיכרונו לאחר ליל הוללות, היא משכנעת אותו שהוא בעלה, ומכריחה אותו, לראשונה בחייו, לצאת לעבוד. עד שהוא כבר מתחיל לאהוב את חייו החדשים, מגיעה משפחתו להזכיר לו מי הוא באמת.

בימוי: בוב פישר ורוב גרינברג. שחקנים: אוחניו דרבז, אנה פאריס ואווה לונגוריה. ארצות הברית, 2018. 112 דקות.




בקטנה

"גבר מהסרטים", קולאז' קולנועי שמנסה להתחקות אחר דמותו של הגבר הישראלי, יוצא הערב להקרנות מסחריות. הסרט, 60 דקות אורכו, נרקם מסצינות מתוך יותר מ־400 סרטי קולנוע ישראלים שנוצרו ב־70 השנים האחרונות. 

הסרט יוקרן בסינמטק תל אביב במהלך חודש מאי: 3 במאי, חמישי (היום), 22:00; 5 במאי, שבת, 15:30; 9 במאי, רביעי, 16:30; 12 במאי, שבת, 15:30; 15 במאי, שלישי, 15:00; 27 במאי, ראשון, 17:30; 29 במאי, שלישי, 19:00.