סוף השבוע הוא תמיד זמן מעולה לשכוח מטרדות היומיום. איזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה, מאשר להיכנס לאולם הקולנוע החשוך עם הרבה פופקורן, וכוס משקה גדולה במיוחד ולצלול אל תוך העולם שמוקרן על הבד. במיוחד בשביל זה ערכנו עבורכם רשימה של הסרטים החדשים שמגיעים הסופ"ש.

פלה
דרמה ביוגרפית. סיפורו האמיתי של שחקן הכדורגל האגדי אדסון ארנצִ'יס דוּ נסימנטוּ, הידוע בכינוי פלה. משנות ילדותו כבן להורים קשי יום שגדל בצל עוני ואפליה, עד לרגע שבו הפך לגיבור ברזילאי לאומי, כשכבש את הגול המנצח במשחק הראשון של ברזיל בגביע העולם, ושימש השראה עבור עולם ומלואו. פלה, ששיחק בעמדות החלוץ והקשר ההתקפי, נחשב עד היום על ידי רבים לכדורגלן הטוב ביותר בכל הזמנים. הוא זכה עם נבחרת ברזיל במונדיאל 1958, במונדיאל 1962 ובמונדיאל 1970, והוא גם הכדורגלן היחיד בהיסטוריה שזכה בשלושה גביעי עולם.

בימוי: ג'ף ומייקל זימבליסט ("שני האסקוברים"). שחקנים: קווין דה פאולו, וינסנט דונופריו, סו ג'ורג', לאונרדו לימה קאראבלה, קולם מיני, מריאנה נונס. ארצות הברית 2016 117 דקות. 
מדד רוטן טומטוז: 25%


 

העודף בשבילך
קומדיה. צעיר הנשלח לקבוצת תמיכה לבוגרים על הרצף האוטיסטי במנהטן, מסרב לקבל את הגדרתו כבעל צרכים מיוחדים, ולא מבין מדוע הוא נדרש להשתתף בקבוצה. הכל משתנה כשהוא נאלץ לצאת למשימה משותפת עם בחורה אוטיסטית שמודעת לעצמה.



בימוי: רייצ'ל איזראל. שחקנים: ברנדון פולנסקי, סמנתה אליסופון, ויל דיוור, ניק גוטליב, ג'סיקה וולטר, טיבור פלדמן. ארצות הברית, 2017. 94 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 100%





ואז הגיעה טלי
קומדיה. אחרי שהייתה לסבית ב"מונסטר", מבוגרת סוררת ב"תקועה" ו"פצצה אטומית", שרליז ת'רון היא הפעם אמא במשרה מלאה לשני ילדים ותינוק טרי. כשאחיה שוכר עבורה אומנת נועזת שתחלוק איתה את הנטל, נוצר ביניהן קשר מיוחד.



בימוי: ג'ייסון רייטמן ("ג'ונו"). שחקנים: מקנזי דיוויס, מארק דופלאס, רון ליבינגסטון. ארצות הברית, 2018. 93 דקות.


מדד רוטן טומטוז: 84%